M'agradaria

Un relat de: Baiasca

M'encantaria escriure alguna cosa que et faci vibrar, que et faci sentir emocions passades i oblidades, alguna cosa que t'ajudi a millorar, a ser tu.
Però també m'agradaria escriure allò que et faci treure la teva ràbia més gran de dins, la ràbia guardada.
M'agradaria fer-te riure, i plorar, fer que et contradiguis.
Posats a demanar, també m'agradaria, que després de llegir-me, no m'arraconis, recorda'm, i de debò que em faràs sentir perdurable.
Sempre m'han dit que les paraules escrites, només tenen sentit quan les llegeixes, però a mi em sembla que recordant-les i pensant-les, tenen el sentit més durador que pugui existir.
Voldria escriure el pitjor relat que hagi escrit mai, per adonar-me'n i així intentar millorar, voldria no ser mai perfecte.
No ser perfecte, per seguir lluitant, caminant, seguir la meva Itaca, que diuen que quan la trobes, has de seguir caminant.
Voldria fer-te saber que la vida sempre segueix, que mai cauràs en abismes passats, que no tornaràs a conformar-te, resignar-te, que voldràs alguna cosa més.
Posa't a buscar la teva "llegenda personal"; agafa un text sense sentit, i treu-ne l'entrellat; ves fins a l'altra punta del món, per acabar trobant-te a casa.
M'agradaria fer-te veure que tot pot ser millor, entrar en la teva ment, i convèncer-te que no tot és dolor.
Però no puc fer-ho, tot depèn de tu.
Vols ser feliç?
Si vols,
t'ajudo.

Comentaris

  • A mi també m'agradaria...[Ofensiu]
    Josep Clínez | 02-01-2005 | Valoració: 9

    ...Que algú es sentís així després d'haver-me llegit, també m'agradaria poder alegrar la vida d'algú, o fer-li treure els seus sentiments més obscurs perquè es donés compte de com és en realitat. I akest conte m'ha fet veure ke ho puk akonseguir. Molt bo, Lady Aliena, MOLT BO!!!!

    Petons!!!

  • Des de molt endins[Ofensiu]
    Trena | 14-11-2004 | Valoració: 8

    M'ha agradat llegir els teus sentiments. Trobo que és un relat molt sincer. Destaco tres coses que m'han agradat especialment:
    -Per mi, " les paraules escrites tenen el sentit més durador que pugui existir" també.
    - "Si vols, t'ajudo". Però només si l'altre ho vol. Penso com tu. I afegiria: Com tu vulguis que t'ajudi.
    -I , finalment, que m'hagis recordat tot allò de la "llegenda personal".

l´Autor

Foto de perfil de Baiasca

Baiasca

84 Relats

202 Comentaris

97641 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
La vida son casualitats i oportunitats que has d'agafar al vol.

Igual que les inspiracions.

Ja fa temps que intento atrapar-les totes.

Casualitats, oportunitats i inspiracions.

Totes son filles d'una mateixa cosa.

La Vida. I l'Amor.

http://yasminacapo.blogspot.com