Llum

Un relat de: abraham

Voldria que estessis
aquí amb mi
per perdre'm
amb tu
pels espais
de la fosca i,
com un broll de claror,
que la teva llum
em cegués de dolçor
i fos, per sempre més
cec captaire d'amor.
Però el vent
encara brama
i s'emporta tots
els meus somnis:
aleshores esguardo,
melangiós,
com t'allunyes
plena de llum,
i la fosca,
de nou, regna
sobre meu.

Comentaris

  • Boig![Ofensiu]
    biel | 03-11-2005 | Valoració: 10

    Com pots arribar a ser de melancòlic quan vols! Sempre amb aquest deix de tristesa quan no tens res pel que estar trist.
    Aquí hom t'espera i en molts altres racons del món... No estiguis trist amic...
    Records de la Nuria, el XAvi, la Claudia, el Cesc, la Isòlda, el Ramon, en Miquel, la Pau, el Sebas i en Bruno!
    Ufffff que llarg!
    Cuida't

  • Suau, melangiós i efímer...[Ofensiu]
    ROSASP | 19-10-2005

    com aquell dolç raig de llum embolcallat de foscor que forma part de cada crepuscle i és tan difícil retenir.
    Crec que no es pot copsar la intensitat de la llum si no existeixen les ombres, doncs gairebé cada instant de vida sembla dur l'amalgama de les dues coses.

    M'agrada aquesta forma de dir les coses tan senzilla i natural que alhora ens tranporta per camins misteriosos i profunds. Realment batega la vida entre els teus versos...

    Una abraçada!

  • M'ha encantat...[Ofensiu]
    Ullets | 19-10-2005 | Valoració: 10

    Penso que això ho sentim de tant en tant, o vivim a dins i tenim por de dir-ho... però tu, ets valent, i ho crides el vent!
    Felicitats i continua escrivint siusplau....

l´Autor

Foto de perfil de abraham

abraham

100 Relats

287 Comentaris

100465 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Nascut un any molt fred a Palestina ( 1978). Criat entre Catalunya i el meu país natal.

Sempre me considerat un nen, noi i home incomprès, és potser per aquest motiu que vaig començar a empendre l'aventura de l'escriptura molt aviat i també potser el motiu de que des d'aleshores no hagui parat.
Llegir i escriure, són dues activitats que faig a diari; cada nit, quan el meu cap entra en el millor estadi per a la reflexió.

Així, com mai he parat quiet intel·lectualment tampoc físicament, doncs el desitg de saber i conèixer m'ha dut a racons de món ben diferents desde els 18 anys.

Dins d'aquesta maravellosa recerca que és la vida, he topat amb aquest maravellós espai, on m'hi trobo realment molt agust i el qual m'ofereix la sortosa possibilitat de trobar-hi bons relats per pensar o gaudir, i on, a més a més, tinc la possibilitat de expressar-me lliurement i de llegir, sempre gratament, bones i males crítiques sobre el meu treball.

Moltes gràcies a totes i tots per els vostres comentaris i per oferir-me tans bons moments de lectura.

M'agradaria molt compartir amb vosaltres opinions i converses. Sempre resulten millor prenent un café, però aquí us deixo el meu e-mail:

abraham_lluc@hotmail.com

Un plaer compartir aquest espai amb vosaltres!
Una gran abraçada amics