Jake el pescador

Un relat de: pepe el de los huevos repes

Jake era un nin que vivia a santa Eulalia amb la seva mare anomenada Maria i el seu gos anomenat Toby.
Jake era un nin molt poc estudios, tenia 16 anys i encara no había passat de segon de la ESO
La seva mare cada dia rebia una carta del director de l'institut diguent que el seu fill no anava a les classes.
Un dia na Maria va decidir acompanyar-lo fins a l'institut.
Però una hora desprès de versen anat va escoltar el telèfon de casa seva. Aquesta vegada no eren de l'institut era la seva veïna na Antònia que si volia anar amb ella a prendre un cafè al bar de devora el riu.
Aquell dia Jake no va faltar a cap classe i la seva mare va decidir acompanyar-lo tots els dies.
Al cap de una setmana va anar amb l'Antònia a prendre un cafè al bar, cuan dessobte va sonar el seu telèfon era el director de l'institut diguent-li que el seu fill s'havia escapat.
Un dia la seva mare va decidir mirar el que portava el seu fill a la motchilla i va veure la seva canya de pescar. Ella sabia que Jake només anava al riu a pescar, i un dia va decidir anar al riu.
Allí va trobar-lo i li va dir:
- Què estàs fent aquí?
- Pescar esque no ho veus.
- No tindries que estar a l'institut.
- Mare no veus que així puc guanyar diners? Desprès vaig a vendre el peix al mercat.
La seva mare va pensar que si el seu fill li donava la meitat podria deixar de anar a l'institut, i li va dir.
Jake no so ho va pensar ni dues vegades i va aceptar.

Comentaris

  • Això de la Eso deu ser esotèric![Ofensiu]
    T. Cargol | 03-02-2009

    Que la mare no es preocupi de res, doncs; el nano ja sap el que vol; val més que la mare vagi a fer el cafè amb la amiga en lloc de portar-lo a l'escola de l'orella, si la ESO no ha de donar tants diners - en el futur -, com la pesca de riu.

l´Autor

Foto de perfil de pepe el de los huevos repes

pepe el de los huevos repes

1 Relats

1 Comentaris

499 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor