I aquesta vegada. has tornat per quedar-te?¿

Un relat de: Rita


Hem quedat per dinar. Altra vegada: tu i jo, en un bar, asseguts a la terrasseta.

Tu, jo i el Sol; el Sol que m'asseca les llàgrimes.

Et miro. Em mires. Et somric. Com estàs? Somrius i contestes bé. Em mires als ulls, altra vegada.

Un altre dinar; tu, jo i el Sol.

Tu, com estàs? Pseee...Sord i quasibé apagat. Somrius; puc imaginar què penses.

El menjar. Em mires, et miro. Mengem sense deixar de mirar-nos. No puc oblidar-te, no sé estar sense tu. Una engruna de pa; acosto les puntes dels dits a les teves galtes. Tanques els ulls, ja no em mires. Jo et miro. Podria fer-te un petó i podria fer-te'n molts. Retiro els dits. Somrius.

Obres els ulls. Somrius. Penso que t'estimo; ho dedueixes. M'estimes; ho llegeixo als teus llavis.

I penso que ningú pot ser més feliç, en aquest instant, que tu, jo i el Sol.

Comentaris

  • una vegada em vas comentar[Ofensiu]
    amelie | 30-09-2006 | Valoració: 10

    i em vas di que el meu relat parlava de tu, be doncs...podria ser que tinguessim vides molt semblants, tu tambe m'has recrdat a mi i a algu altre... (suspir) et seguire llegin!

    amelie

l´Autor

Foto de perfil de Rita

Rita

14 Relats

14 Comentaris

17142 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Vaig néixer un dia d'abril de 1987 en un hospital de Sant Cugat, població propera a Barcelona. Suposo que aquell fou un dels dies més feliços de la vida dels meus pares, a part d'anys després, el dia en el que va néixer el meu germà petit. Per mi, només fou el principi de la meva mort, l'entrada al món un món que des d'aquell dia, i per moltes raons, no se'm presentava fàcil.