Grans ínfims moments...

Un relat de: Baiasca

M'agraden les coses petites i senzilles.

Trepitjar les fulles seques mentre camino. Veure una posta o una sortida del Sol. Arribar a casa, cridar un "hola" i que hi hagi algú que contesti. Un nen petit que em mira fixament anant pel carrer, que em somrigui, i la seva cara de felicitat quan li torno el somriure.

Un boli i un paper.

Prendre un cafè amb un amic. Passejar i parar-me a parlar amb gent que no veig mai, preguntar com els va i alegrar-me que estiguin bé. Donar una abraçada en un bon moment, i també rebre-la. Un petó sorpresa a la galta.

Quan començo un llibre i no sé res del que passarà. Acabar-lo i saber-ho tot.

L'embriaguesa del riure i l'alegria. Una trucada inesperada. Les pel·lícules en versió original, subtitulades. Conèixer un nen, i veure'l créixer des que el podia agafar entre els braços fins que ja parla i corre per on les cames el porten.

L'olor dels llibres vells, plens de pols, perdurables en els anys.

Mirar des del camp o la muntanya les estrelles, que s'amaguen de les ciutats que no els fan cas, buscant Orió, les Osses o les Plèiades.

Escriure això.

Mirar els ulls de la gent amb qui parlo.

L'aroma del menjar que cuina l'àvia. L'olor a herba tallada. La de la terra mullada. La flaira a suavitzant de la roba neta encara per estendre. Els dies de pluja, mirar des de l'habitació, com les gotes s'il·luminen sota els fanals del carrer.

Acariciar el meu gat, i que ronronegi.

Adonar-me al emmirallar-me, que sense voler-ho, m'he vestit tota de blau...

Escriure cartes als amics. Donar-los regals i veure que els agrada i ho fan servir.

Conèixer gent, o conèixer-la més. Veure que els amics que estaven malament, es van refent i es troben millor.

Sentir que la meva vida és real. I que és meva, no de cap altre. Saber que no em menteixo, ni m'enganyo. Veure que la persona amb qui parlo, m'entén perfectament. Sentir que els qui estimo em comprenen bé.

Crear alguna cosa pels meus propis medis, i que m'agradi el resultat aconseguit. Aprendre paraules i coses noves.

Despertar-me amb una cançó que m'agrada. Els aplaudiments al final d'una obra i veure que a la gent li agrada com ho fas. Recuperar algú o alguna cosa que pensava perduda per sempre.

Saber que les coses senzilles, en fan una de molt gran.

Comentaris

  • Que senzill ho descrius...[Ofensiu]
    Yuna | 12-12-2005 | Valoració: 9

    Llegint-te sembla molt fàcil viure i ser feliç, ens falta saber valorar aquests petits moments i valorar-los sincerament.

    Molt maco...

l´Autor

Foto de perfil de Baiasca

Baiasca

84 Relats

202 Comentaris

97635 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
La vida son casualitats i oportunitats que has d'agafar al vol.

Igual que les inspiracions.

Ja fa temps que intento atrapar-les totes.

Casualitats, oportunitats i inspiracions.

Totes son filles d'una mateixa cosa.

La Vida. I l'Amor.

http://yasminacapo.blogspot.com