Estimo ...

Un relat de: lallunetablavanova

Ara ja no sé què fer. M'he enamorat a primera vista. Una persona que coneixo tan poc. Suposo que em va enamorar la seva manera de fer-me sentir. La seva manera de parlar.
No sé ni tan sols, què li agrada fer.
Des de l'estimo que ens coneixem. I per sort, han set forces les converses que ens han acompanyat. Però mai m'ha parlat gaire d'ell.
Fa un parell o tres de dies, aprofitant que ell, és amb la persona que més confio en aquests moments, li vaig explicar que sentia alguna cosa especial per ell. I és que és veritat. I ell.... no ho sé... encara no em tornat a parlar des d'aquell dia.
Li he enciat un mail, explicant-li que perquè li ho havia dit, però tampoc m'ha retornat la resposta.
El dia en què li vaig explicar, vaig dir-li que penses bé en el què li estava dient. Perquè ell és especial. Ho és.
Li vaig dir que ho fes... i la veritat. em sembla que jo ho he fet més que ell.
Aquell dia em va dir, que no entenia cop m'en podia estar enamoran. Era, simplament, Amor a Primera Vista.
Potser ell tenia raó quant va dir que no ens coneiximem girabé. Doncs bé, ara el què m'agradaria seria poder-lo conèixer més-.. saber coses d'ell.
I després, que el destí desideixi el camí que hem de triar els dos.

L'estimo.

Comentaris

l´Autor

lallunetablavanova

4 Relats

4 Comentaris

3564 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc l'antigua , però ara sóc la nova. He passat una altrre fase de la meva vida. Ara n'ha començat una.. i espero que sigui mes feliç...
Continuo sent la lluneta blava.. però ara nova també.