Reflexió del meu futur

Un relat de: lallunetablavanova

End of the night:
Ganes de veure'l. Agafar el saxo i tocar molt fort. Cridar el seu nom. Abraçar-lo. Dir-l'hi que l'estimo. Besra-lo als llavis. I penso... No escric gaire... Por d'estar-me enamorant... ganes de fer-me mal Ganes de viure per ell. I s'acaba la cançó i en começa una altre...

Alone:
Trstor, amargura, amor... fred... confusió...
Tornar a veure la lluna després de messos sense fer-ho, per culpa d'aquell altre ell. I l'ell que ara estimo... Dolç, amable, preciós, especial...
Estar-se al meu costat quant somrric i quant plporo.
Por de perdre'ho tot per un petit error... De no ser com tothom espera que sigui en un futur pròxim... por de fracasar... De no ser estimada...
Ganes de tancar els ulls i obrir-los altre vegada...
Ganes de dormir, despertar i que els malsons s'haguin esborrat en silenci... Acaba la cançó...

Morning:
No puc deixar de pensar en l'ell que ara vull que m'acompanyi m'entre escolto aquesta música que tinc de fons...
Ganes d'esborrar tots els records viscuts amb l'ell passat... i ganes de poder-ne recordar uns bons ben avuiat...
L'ell que tinc ganes d'estimar...
------, !------!- quin nom més preciós!!!
Aix, el meu príncep bau!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

lallunetablavanova

4 Relats

4 Comentaris

3556 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc l'antigua , però ara sóc la nova. He passat una altrre fase de la meva vida. Ara n'ha començat una.. i espero que sigui mes feliç...
Continuo sent la lluneta blava.. però ara nova també.