Escriure

Un relat de: 343.5 m/s
Sóc nou en l’art d’escriure tot i que porti pràcticament tota la vida redactant i em veig perdut i sobrepassat. Com a enginyer sé perfectament que un informe tècnic no és art ni literatura. També sé que la llista de la compra que penja de la nevera tampoc ho és igual que una recepta de cuina escrita sobre un paper oliós que també penja de la nevera. Què és doncs, l’ART d’escriure?
Tinc idees que em ronden pel cap, personatges, trames, misteris i embolics. Però tinc clar que per escriure alguna cosa decent fa falta molt més que això. Necessito un fil que uneixi els elements, de manera que tot adquireixi un sentit i els caos mental es transformi en ordre sobre el paper. De moment no tinc ni una trista bobina. A molt estirar tinc pedaços, retalls que posats junts no deixarien de ser un curiós patchwork però no res més enllà. I és que cada cop que intento arreplegar tots aquests elements que tinc al cap, congelar-los un instant per poder-los fotografiar i plasmar-los posteriorment sobre paper s’esbullen, es transformen i s’esfumen. I ho torno a intentar, però no hi ha manera. Les faccions dels personatges canvien, els llocs es desplacen i el temps s’escola de manera que no sé què pertany al desenllaç ni què a al desenvolupament.
Com es crea una bona història?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

343.5 m/s

3 Relats

2 Comentaris

1170 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00