Es sent sola

Un relat de: F. Escandell

Ja no sap què li passa, no entén per què plora. Només sap que voldria anar-se'n lluny, molt lluny. I tota sola. Tota sola, perquè sap que no hi ha ningú que l'acompanyaria a la fi del món, que per molt que hagi somiat en trobar algú, i que hagi cregut trobar "la persona", finalment no ha estat així. No ha trobat cap persona, perquè no hi ha parlat mai. Perquè no saben qui és.
I ara ella, que es sent més sola que mai, és quan més necessita fugir, perquè quan més sol es troba algú, és quan es troba envoltat de persones i es segueix sentint sol.

Es sent sola. I no sap què fer. Per no saber, no sap ni qui és.

Comentaris

  • mbr1714 | 16-09-2009

    Aquest text em recorda a les meves reflexions filosòfiques de les quals de tant en tant en faig algun escrit, ja ho has vist.

    gràcies per comentar-me!!
    un petó!

  • maricel | 22-07-2009

    es molt tris trobar-se sola. Jo últimament també mi sento molt, i es veritat el que dius, que per moltes persones que tinguem al voltant no ens n'adonem que i son..i ens sentim sols. Alomillor es que ens volem sentir sols però en realitat no i esteim..
    tot es molt difícil en aquesta vida. Però ànims... tot en aquesta vida no pot surtir-nos malement.

l´Autor

Foto de perfil de F. Escandell

F. Escandell

96 Relats

119 Comentaris

76117 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Sóc inútil com un gos que borda
a una lluna que no entén d'udols...


[http://somiarpersobreviure.blogspot.com]