Es amics

Un relat de: plujaseca

Es amics són cada somriure. Són cada dia. En molts moments són tot. Tot el que t'envolta, i tot el que et compren quan no ho fá ningú més.

Es amics t'estimen, no perque siguis alt o maco, sinó perquè sí, perquè son ells, es teus amics.

Es amics t'acompanyen a l'hora de sortir de festa, a l'hora de compartir un botil de maritni, però no sols aixó, es amics t'acompanyemm en tot moment, en cada segon, en cada llàgrima salada.

Ells són qui t'eixuguen aquestes llàgrimes, els qui les transformen en un lleu somriure que creix amb el pas del temps.

Amb ells fas excursions, creixes, madures, i segurament amb els qui moltes vegades discutireu, i no podran passar dos dies sense haver-ho arrenjat.

Són una ajuda en el teu dia a dia. Són diferents, grans petits, xerraires o tímids, d'aquí, d'allà, negres, blancs, esportistes, ballarins, estudiants, mandrosos, alegres, no tan alegres, però cada un és especial, cada un és teu, cada un és un somriure, i cada un està amb tu.

Cada amic, és un amic, cada amic és un tresor.
I per cada amic ho donaries tot, sense condicions..

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

plujaseca

3 Relats

1 Comentaris

2691 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00