Dissabte

Un relat de: Bahía22

Tot just comença el dia i ja estic cansada de competir!
Cada dissabte és una competició i sembla que mai la guanyo. Ella sempre té més èxit en tot, tot li queda bé, tothom la prefereix. Jo estic allà però ningú em veu.
Jo no hi sóc per ells. De vegades, sento una il·lusió, però tan ràpidament com arriba, s'esvaeix.
Nerviosisme, por, enveja.
I cada dissabte el mateix. Tot i que alguns dissabtes més que d'altres. Però els sentiments i les sensacions dels dissabtes, tots s'assemblen.
Cada dissabte...sóc egoista i et necessito...

Comentaris

  • També he escrit sobre un dissabte...[Ofensiu]
    la nosequè | 07-05-2006

    Hola , Bahía 22. Abans de tot gràcies, encara que tard, molt tard..., per comentar-me el meu primer relat. He tornat a escriure després de patir uns quants problemes( tots amb solució!) i tot gracies al teu comentari i també perquè en tenia ganes, és clar.És curiosa la casualitat però també he escrit sobre un dissabte. El teu no sembla gaire amable, les comparacions son odioses, no comparis mai els teus dissabtes amb els de ningú. El meus passen com si cada hora fos la mateixa, però m'agrada perquè sembla que el temps no passi. Per cert, els teus relats son curtets però intensos, ideals per llegir des d'un cafè internet, en que cada minut val or!!!Ànims!!!