Diga'm què

Un relat de: Baiasca

Explica'm el teu món, que el vull entendre.
Explica'm el que sents i senties, que et vull entendre a tu.
Explica'm el perquè de les paraules que et reserves per les fulles de paper...

Diga'm què és això tan fosc que amagues dins les teves entranyes, que fa que no vulguis tornar al món real, al món que un dia o altre hauràs de viure, què és el que fa que et mantinguis en la distància... a distància de mi... Diga'm perquè les persones, perquè tu, amagues tot el que no vols dir... Diga'm perquè tens por que et facin mal, si la vida en això consisteix, per desgràcia, en fer-se mal, i recuperar-se, aprendre dels mals patits, i dels mals que cometem, perquè nosaltres també fem mal, encara que no vulguem, o no ho creguem...

Explica'm tot el que mai m'has explica't.
Explica'm tot el que mai t'he preguntat.
Explica'm tot el que sempre has callat.

Diga'm què t'empeny a voler veure'm un dia, i que l'altre simplement no sàpiga res de tu. Diga'm qui et dicta les paraules intel·ligibles que m'haurien d'ajudar a entendre't, però que encara m'ho fan més difícil... Diga'm si hi ha algú que et cremi les venes, algú que et faci bullir la sang, algú que t'ocupi el pensament. Diga'm si soc jo, o és alguna altra. Diga'm de tant en tant, si encara vius, si encara penses en mi, o si hi has pensat alguna vegada. Diga'm si dient-te tot això, tota la veritat, tot el que t'he i m'he amagat, a la fi estarem plegats...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Baiasca

Baiasca

84 Relats

202 Comentaris

97637 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
La vida son casualitats i oportunitats que has d'agafar al vol.

Igual que les inspiracions.

Ja fa temps que intento atrapar-les totes.

Casualitats, oportunitats i inspiracions.

Totes son filles d'una mateixa cosa.

La Vida. I l'Amor.

http://yasminacapo.blogspot.com