Com fer una neteja d'armari

Un relat de: kookeemonzzzter

COSES QUE S'HAN DE LLENÇAR:

-Tots aquells jerseis (jersei és allò que es posen els nens quan les seves mares tenen fred) que fa més de quatre anys que no et poses i els tens guardats per si torna la moda: no tornarà.

-Aquelles bossetes amb plantes de colorins que se suposa que han de fer olor i no en fan des del segon dia. Llença-les, sobretot no les ruixis amb colònia: la mescla pot ésser altament tòxica.

-Totes aquelles peces de roba que fa deu estius que et van petites: no encongiràs.

-La roba que fa més de dos anys que tens apartada per donar-la o cosir-la: ja no ho faràs.

-Les caputxes que has tret dels abrics perquè no t'agraden: no te les posaràs mai (encara que et facin falta).

COSES QUE NO CAL LLENÇAR:

-La roba d'ahir: encara es pot reutilitzar.

-La roba bruta: surt més barat rentar-la, fins i tot hi ha màquines per fer-ho.

-Els penjador que queden buits: no és excusa dir que creen sentiment de desolació; més endavant els pots necessitar.

-L'armari.

-Els calaixos.

Comentaris

  • humor[Ofensiu]
    Ligeia | 12-08-2006

    M'agrada aquest humor que desprén el teu relat. Quantes hores perdudes davant de piles enormes de roba resumides en poques línies!
    I la definició de jersei... crec que em sona a Tip i Coll. Pot ser?

    Encantada de llegir-te!

l´Autor

Foto de perfil de kookeemonzzzter

kookeemonzzzter

11 Relats

15 Comentaris

14166 Lectures

Valoració de l'autor: 9.20

Biografia:
Universitari que ha visitat tants centres com etapes té l'ensenyament interessat pel món de la filosofia i la psicologia a més de la publicitat o la música capaç de recrear ambients per submergir-se en un món interior massa ben elaborat. Per desgràcia, sense massa temps per escriure alguna cosa de profit o de "desofec" que contínuament elabora en el món platònic on viu. Normalment a la contra i antibel·licista convençut.


xavierbalsa@terra.es