Carta a en Pere

Un relat de: F. Escandell

Estimat Pere,

Ho sent molt. M'he enamorat de tu.

No et sabria explicar com, ni per què. No ho entenc, però t'estim. Fa nou dies que t'estim. Des del primer instant en què et vaig veure. Saps? No sabia que existissis, no sabia que encara quedassin persones com tu. I mira. Vares ser el que necessitava. Aires de canvi. Perquè no ho saps, però estava molt cremada. N'anava farta de sentir-me sola i incompresa en un món que no està fet per mi. En una societat que no n'entén de gent com nosaltres. Saps què? En la meua profunda desesperació em vaig arribar a obsessionar amb un al·lot que no conec! Una bogeria... Però pitjor va ser passar-me un any sospirant per ell sense fer res per conèixer-lo. Ho vaig passar tan malament... I per sort, vares arribar tu. Amb la teua barretina, la teua mirada i el teu somriure. Quan et vaig veure, vaig saber que tu eres el que em trauria del forat. I així va ser. Aquell dia vaig sentir-me com un boix petit el dia de Reis. I és que vàrem parlar poc, però prou. Amb els pocs minuts que feia que sabia que existies i que t'estimava, et vaig tenir més a prop del que mai no havia tengut l'objecte de la meua obsessió. Et vaig parlar a l'orella... I em vares mirar. Això és tot. Després ens vàrem dir alguna cosa més, sense cap importància aparent, que intent recordar dia i nit. I ja no n'hi va haver més. I no et vaig tornar a veure més. I no t'he tornat a veure més. I tenc por de no tornar-te a veure més. I tenc por d'estimar eternament al teu record, a la teua ànima sense rostre.

És per això que t'escric aquesta carta entre els meus plors. Necessit parlar amb tu. Necessit veure't. Necessit estimar-te... I no sé què puc fer. No sé res de tu. No sé on buscar-te. No sé on trobar-te. Podria caminar dia i nit, cercar el teu rastre en cadascun dels racons d'Eivissa, però així i tot, potser no et tornaria a veure. I no podria viure. Ara ho ets tot per mi. Per favor, ajude'm a buscar-te. Ajude'm a trobar-te. Ajude'm a estimar-te.

Saps que t'esperaré asseguda baix aquesta figuera per sempre. Saps que t'estimaré sempre.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de F. Escandell

F. Escandell

96 Relats

119 Comentaris

76077 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Sóc inútil com un gos que borda
a una lluna que no entén d'udols...


[http://somiarpersobreviure.blogspot.com]