campus militar: capítol 2

Un relat de: miree

Capítol 2:

Crec que cada vegada que em miro per la finestra ... tingui ganes boges de sortir de casa ... ja que cap dia en tots aquests 16 anys he sortit de casa ... no i e pogut veure com eren els nostres carrers. .. ni i podia haver piscina al poble ... sempre però sempre cada dia m'havia de cuidar més ... ames també tenia que cuidar a me mare ... espero poder sortir d'aquí i viatjar pel món ... jajaja ... això espero ...!!
Bé comencem ja per conèixer el diàleg d'aquesta història ...

-Hola mama bon dia ...!!( ja que ja eren les 10 del matí ... ahir em vaig posar gairebé fins passades mitjanit escrivint al meu diari)
-Hola filla ... que vas anar a dormir molt tard ahir? (Va dir la meva mama)
-Si .. és que estava escrivint en el meu diari ....!
-A val ... escolta filla des d'ahir en el sopar vas estar molt rara .. et pasa alguna cosa?
-No però ... (vaig dir)
-Si? (Va dir la meva mama)
-Mama per que durant aquests 16 anys no he sortir es casa ... ni per anar a comprar? (Vaig dir)
-Em pensava que tu no voldries sortir ... per això no vaig dir res ...
-Mama per que no em vas deixar anar a fora? (Vaig dir)
-Jo el que voldria és com no està el teu pare ... estiguessis amb mi ... (va dir la meva mama)
-Mama tinc 16 anys, no tinc cap amic ...
-No passa res filla ... segur que trobaràs a algú ... (va dir el meu mama)
-Mama d'on vas treure el menjar? (Vaig dir)
-Doncs mira és que fas uns anys ... algú em va deixar casa ... bé me la van vendre i com teníem diners la vaig comprar ... és més una mansió que una casa ... allà tinc serventes que han estat netejant tota la mansió cada dia durant aquests anys. I també tenim uns majordoms ...
-Waw mai m'ho vas dir!!! (Vaig dir jo emocionada)
-Ens podríem mudar allà ....( vaig dir)
-Ja es que no se ... (va dir mama)
-Vinga si us plau mare ... (vaig dir)
-Val ... però diguem que et portaràs bé!-Hi tinc preguntar a el majordom (va dir la meva mama)
-Trucar a aquest numero 612345678. (Va dir el meu mama)
-Ok
(Jo molt boja truco a aquest número ... podria ser el destí .. el que uneix una persona a una altra persona ...)

Ring ..... Ring .......

-Si aquí la mansió de la senyoreta Ange, digui'm ... (va respondre una veu masculina)
-Hola ... em dic Deessa ... sóc la filla de Ange ... la meva mare vol parlar amb vostè! (Vaig dir)
-A hola senyoreta ... em podria passar amb la seva mare si us plau ... (va dir ell)
-Si one moment.
-Ok
-Mama e trucat al número que em vas donar i li vaig dir al que respongués que parlés amb tu ... (vaig dir)
-Ok filla passa'm el telèfon ... (va dir el meu mama)
-Ten (vaig dir donant-)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de miree

miree

12 Relats

23 Comentaris

10558 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
Hola em dic mireia ara mateix tinc 16 anys i visc a manresa,estic aqui per fer viure l'hu que es escriure,per que es l'hu que magrada mes en aquest món,espero que tots els meus relats els i agradin ya que soc nova aqui,espero molts comentaris i moltes visites,gracies a tots en aquest mon de fantasia i vida imaginaria provocada per la meva imaginació...