Caminem junts

Un relat de: Preludi poètic
CAMINEM JUNTS

Caminem junts
i que el mar guiï
els nostres horitzons,
fent-ne ressò
més enllà del viatge,
més enllà de la blancor
que es desglaça
amb la neu
del darrer hivern.

Caminem lliures
i que el cel aplegui
les nostres paraules,
amb aquell designi
del vers intens
que ens frisa els llavis.

I al capdavall caminem,
que un vent cerç
ens esbufega
i en un moment,
se'ns esvaeix la tarda.

Anna Molina

Comentaris

  • Camines amb amor...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-11-2019 | Valoració: 10

    Versos que són un encant, caminant al costat del teu amor i és tan romàntic que parla per si sol i amb molta tendresa. Caminar en la vida amb aquest sentiments és apassionant.
    Gràcies per compatir els teus pensaments que són pura poesia.
    Una salutació...
    Perla de vellut

  • Preludi poètic | 06-05-2019

    Mil gràcies Aleix per dedicar-me uns minuts del teu temps i per aquest preciós comentari. Caminar junts, fer vida i fer-nos a nosaltres mateixos és una descripció bellíssima del meu poema.

    No puc estar més agraïda. Una forta abraçada!

  • Sense paraules[Ofensiu]
    Preludi poètic | 06-05-2019

    Mai fins ara havia rebut un comentari com aquest. M'he quedat sense paraules. Només puc donar-te les gràcies per dedicar-me el teu temps a llegir-me i dir-te que gent com tu fa que la poesia tingui sentit.

    Una abraçada molt gran, Nil.

  • Vent cerç[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 22-04-2019 | Valoració: 10

    Un poema bellíssim! Quanta poesia atresora cada mot, "vent cerç! musical, melós, romàntic! Aquest caminar junts que m'ha arribat al cor. Tens un estil inusual pels temps que corren, però immortal atenyent-me per tot el que s'ha escrit. I és que la bona poesia sorgeix quan l'ànima de qui l'escriu s’emmiralla en la bellesa. Bon Sant Jordi! Nil.

  • El camí de la vida[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 22-04-2019 | Valoració: 10

    A mesura que caminem, fem vida, ens fem a nosaltres mateixos. I si caminem junts, aconseguirem allò que tant desitgem. Caminar i escriure, dos plaers que alimenten. Una forta abraçada, Anna!

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Preludi poètic

22 Relats

42 Comentaris

10830 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Vaig néixer a Calafell. Una de les meves grans passions és la d'escriure. De molt joveneta em vaig aficionar al món de la poesia.

La poesia és una part molt important de la meva vida. Escriure per a mi és una teràpia que m'ha ajudat a superar moments durs a nivell personal, però que també em permet transmetre la felicitat que la vida em regala.