Aquest temps

Un relat de: Buk

Aquest temps
és un temps avar en somnis,
un món on han mutilat la màgia.

Mira,
allà fora,
en els bancs del carrer.

Els vells escupen trossos de vida
amb la mirada perduda en l'oblit,
o entre les faldilles d'alguna nena petita.

Allà fora,
la llum dels fanals és groga
i arriba esmorteïda.

Tot just permet veure el colom mort
fa ja setmanes.

Es podreix en l'asfalt,
tribut als habitants de la gran ciutat.

No creixerà vida, d'aquesta mort.

Comentaris

  • és bonic...[Ofensiu]
    kispar fidu | 14-01-2005 | Valoració: 9

    ... mirar al carrer "per la finestra" i observar el món... el teu voltant... la vida dels que ens envolten, dels que passen pel carrer...

    Però és trist observar, en fer-ho, que en moltes de les mirades s'hi respira un aire fred, que més interiorment s'hi veu una preocupació, una angoixa...
    Que en moltes de les mirades no s'hi veuen somnis... no es veuen gaires ulls desprenent il·lusió...

    És trist observar aquesta manca de màgia que fa les nostres vides senzilles, i que cada cop és més absent en la societat...

    Bona reflexió!!!

l´Autor

Buk

60 Relats

104 Comentaris

69937 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Em pareixen un 11 de maig del 73. A Barcelona, la meva ciutat estimada/odiada per igual.
D´ençà fins ara la meva vida ha transcorregut més o menys com la tots.
He participat en diverses antologies, tant de poesia com de prosa, com la de relats en català versió 2.0 i 10x10 microrelats.
També col.laboro amb revistes i projectes varis.
Al 2006 vaig guanyar el tercer premi del II Premi Grau Miró de Haiku, així com un accèssit, en el mateix concurs, per un altre conjunt de haikus presentat.

Per llegir més coses meves, clickeu aquí:

Lluitant a la contra