Matí fosc

Un relat de: Buk

matí fosc,
fanals encara encesos
sota un cel
ple de núvols.

ja en peu
abans que el sol,
els ulls vermells,
la mirada borrosa.

miro per la finestra
com el túnel es s'empassa
tots i cadascun
dels cotxes.

potser a l'altra banda
trobin un matí
diferent d'aquest.

lluminós,
de bells colors,
amb un aire net
que faci olor a esperança.

potser si, qui sap.

encara que
pel què des d'aquí es veu,
també podria ser
que ningú aparegués
a l'altra banda del túnel

que tots desapareguessin

en aquest matí fosc,
de fanals encara encesos
sota aquest cel
ple de núvols.

Comentaris

  • uf, sí[Ofensiu]
    gypsy | 29-10-2007 | Valoració: 10

    quina meravella de mots burxats, encadenats de forma aparentment senzilla, amb una naturalitat impactant.

  • Com pot ser que ningú hagi comentat aquest poema?[Ofensiu]
    Autobahn | 29-10-2007 | Valoració: 10

    Quina manera de posar paraules a unes sensacions que jo mateix visc gairebé cada dia!
    Amb aquesta mirada tan neta de sempre: trista? desencantada? relaxada? Com a lector t'haig d'agraïr que aconsegueixis emocionar-me sense mirar imposar-me una idea o estat d'ànim concret.
    Gràcies per pensar posar 2+2 sense dir-nos quina és la resposta. Gràcies per continuar confiant en la sensibilitat i la intel.ligència del lector. Admeto que els meus autors favorits (tinguin l'estil que tinguin, treballin al gènere que vulguin,etc) sou els que em deixeu respirar i confieu en mi com a lector, sense caure en que sou més llestos que nosaltres.
    Un 10 com una casa de pagés, evidentment (o quin altre tipus de cos es puntua aquí? Les coses que no m'agraden passo de puntuar-les i comentar-les, digue'm mandrós però ja s'ho faran; ja tinc prou mals rotllos al món real :D)

l´Autor

Buk

60 Relats

104 Comentaris

69772 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Em pareixen un 11 de maig del 73. A Barcelona, la meva ciutat estimada/odiada per igual.
D´ençà fins ara la meva vida ha transcorregut més o menys com la tots.
He participat en diverses antologies, tant de poesia com de prosa, com la de relats en català versió 2.0 i 10x10 microrelats.
També col.laboro amb revistes i projectes varis.
Al 2006 vaig guanyar el tercer premi del II Premi Grau Miró de Haiku, així com un accèssit, en el mateix concurs, per un altre conjunt de haikus presentat.

Per llegir més coses meves, clickeu aquí:

Lluitant a la contra