Nit sense lluna

Un relat de: Buk

Nit sense lluna.
L'espuma de l'onatge
llueix més blanca

Far en penombres.
Es va ocultant el sol
entre les ones

Únic adorn:
coronant branques seques
brilla la lluna

Branques trencades.
Esperant noves pluges
s'alcen a l'alba

Es torna verda
tot travessant el bosc:
la llum del sol

Mar en tenebres.
Solca tes aigües calmes
la llum del far

Passeig a l'alba.
Trepitjant fullaraca
cruix la tardor

Comentaris

  • Moltes gràcies![Ofensiu]
    Buk | 03-05-2007

    Moltes gràcies pels teus elogis, Francesc.
    Estic d'acord amb tu quan fas referència a la senzillesa dels haikus. Crec que massa sovint s'oblida que aquesta és una qualitat fonamental d'aquesta forma poètica. Moltes vegades se l'intenta adornar massa i el poema deixa de ser haiku per passar a ser un tercet, un poema breu, poetrix o qualsevol altre cosa. No són poques les vegades en que els pretesos haikus acaben reflectint més l'ego del poeta que la realitat que els envolta.

    Una abraçada i gràcies un cop més.

  • F. Arnau | 30-04-2007 | Valoració: 10

    M'han agradat moltíssim els teus haikus, que tenen un component moltes vegades oblidat, però per mi imprescindible en aquest tipus de poemes: La senzillesa...

    Una forta abraçada!
    FRANCESC (Un poeta valencià)

l´Autor

Buk

60 Relats

104 Comentaris

69521 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Em pareixen un 11 de maig del 73. A Barcelona, la meva ciutat estimada/odiada per igual.
D´ençà fins ara la meva vida ha transcorregut més o menys com la tots.
He participat en diverses antologies, tant de poesia com de prosa, com la de relats en català versió 2.0 i 10x10 microrelats.
També col.laboro amb revistes i projectes varis.
Al 2006 vaig guanyar el tercer premi del II Premi Grau Miró de Haiku, així com un accèssit, en el mateix concurs, per un altre conjunt de haikus presentat.

Per llegir més coses meves, clickeu aquí:

Lluitant a la contra