al teu costat

Un relat de: LlagrimaNegra

Saps¿? mai he viscut al teu costat. Menteixo. N'he viscut. Però ha sigut durant uns dies. Pocs dies. Uns dies maravellosos. Que dic maravellosos! Uns dies inolvidables, insuperables...irrepetibles (desgraciadament, tot s'ha de dir). Si fossin repetibles. Si tornes a viure aquets dies i migdies, nits, i mitjesnits, matins, i mig matins, tardes i mitjes tardes....Si tornes a viure'ls...clar esta..canviaria algunes coses. Allargaria els dies, encontes de insuperables, els faria interminables. Aturaria el temps.
Records. Moltes paraules em portan records. Moltes fotus em porten records. Moltes mirades em porten records. Molts silencis...em porten records.
Saps de quan son aquests records?Si, d'aquells dies que vaig viure al teu costat. De cada moment. De cada instant.
Avegades penso. Que hagues passat si algunes coses t'hagues dit abans. Pero ja es tard. Massa tard.
On esta? que ha pasat? o esque el temps s'ha emportat aquells ulls lluents, o esque el temps s'ha emportat els nostres sentiments, no ho se pas, pero allo que hi havia, ara ha cambiat. Ara, Massa Tard, m'adonu que jo no he cambiat. M'he quedat estancada. No puc avançar. Seguixo imaginant, somiant. Perque el temps s'ha emportat els teus sentiments i m'ha desixat els meus? Sols.. abandonats. incomprensibles..Vull sortir d'aquest forat. Pero segur que vull??potser estic be en aquest mon de somnis. No! He de sortir, faig tard, m'espera la realitat. Pero necesito ajuda. Ai!necesito la teva ajuda..i ara...ara...ara es massa tard.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

LlagrimaNegra

2 Relats

0 Comentaris

1401 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor