Al meu pare

Un relat de: mujerdeh_ojala_ta
M'agrada pensar,
íntimament,
que potser algun dia
ens retrobarem.
Potser com a mare
i tu com a fill meu.
Jo com la dona
que et veu nèixer
i no com la noia
que et va dir adéu.

M'agrada pensar...

Comentaris

  • Eterna...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 31-07-2018 | Valoració: 10

    Ben-pensa i l'encertaràs. Doncs si, les animés transmigren...Joc sóc un defensor aferrin de la reencarnació, encara que defujo dels que parlen de passat, present i futur...Perquè totes són simultànies. Es podria donar el cas que en aquest mateix moment tu estiguis visquen una altra existència amb ell en un altre pla de consciència. Normalment les animes se reencarnen per associació. El que avui és el teu fill, demà pot ésser la teva dona o el teu pitjor enemic, posem per cas... La nostra part divina quan entra a la Terra a experimentar una existència, només ve amb un vint, ara no recordo bé del tot, per cent de la seva part divina... Aquí és com si vingués a una festa de disfresses... Pren el paper d'un personatge per a evolucionar i purificar-se. Però quan dorm o deixa aquest cos definitivament torna a integrar aquesta porció lluminosa a la seva part divina. És com un actor que quan s'abaixa el teló i s'acaba la funció torna cap a casa... deixant al camerino el personatge de l'obra teatral que representava. Quan et moris tu, a l'astral, primer, mig torbada encara,. Se t'apareixerà, si així ho desitges, amb la seva aparença de pare, per tal de que tu el puguis reconèixer. Però aviat te n'adunaràs que ell ja no és el personatge de pare amb el qual tu i ell s'identificava, com tampoc tu t'identificaràs amb el de filla d'ell un cop hagis entès el que significa la vida, la mort i el naixement més enllà del pla terrenal. Ets eterna! Nil.

l´Autor

mujerdeh_ojala_ta

1 Relats

1 Comentaris

281 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor