Tants caps, Tants barrets

Un relat de: Joan G. Pons

Aquesta frase escoltada fa poc, m'ha bellugat la ma i els dits a escriure.

Deixo els caps i miro els barrets.

No se'n veuen masses de barrets.... Barrets de passeig, Barrets de solemnitat, Barrets de pluja, Barrets de vestimenta.

Quin són els llocs habituals d'un barret, a més d'un armari ?

·Al cap
·A la mà
·Plegat a la cartera, per si plou
·Abandonat a la perruqueria

Què és un barret ?

·Una tapadora de què o de qui ?
·Cobertura per què ?
·Ornament estètic ?

Cal tornar a fer ús del barret !!! I ofereixo motius opinables.

·Substituir el mòbil a la ma pel barret a la ma !
·Treure el barret de l'armari i un dia a la setmana jugar a encistellar (tirar boles de paper de diari), i després reciclar i el barret a l'armari.
·Amagar el barret per casa i amb els ulls embenats trobar-lo. Bon exercici de relaxació, si el trobes. Exercici engrescador si no el trobes i dius: Si jo mateix l'hi amagat.
·Rasurar el cap i el barret et dona escalfor.

A punt de tancar el document per enviar-ho, apareix, a sobre la taula de l'ordinador, el meu amic Follet.

-Joan t'atreveixes a enviar aquest relat.
-Sí.
-És una solemne buidor. Et criticaran.
-M'agraden els barrets i...
-Parlar de barrets... què vols transmetre ?
-Res.
-Doncs escrius per...
-Escric i prou.
-Joan, tens barrets ? en portes ?
-No. Sols en tinc un plegadet per quan plou. El porto sempre a sobre. A la butxaca interior de la parka.

Comentaris

  • Es força original[Ofensiu]

    Veritablement el trobo força original i també hauràs vist que al final de la meva bio he posat la meva adreça electrònica. I veig que parlant d'una cosa més o menys en desús poden sortir bones idees.

    Felicitats

    Rafael

  • Sempre[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 17-02-2009 | Valoració: 10

    dones el teu punt de misteri en els relats. Segur que aquest relat té un fons de significat, l'únic que jo no l'entenc, només tu i els que mediten molt.
    Gràcies per fer els relats únics.

    Salut i records
    ullsblaus1