Primer relat

Un relat de: aina11

Per entrar aqui habia d'escriure un relat i se'n van acudir 1000 idees, pero al final no sabia de que escriure'l pero ya he trobat la solució l'escriure de mi.
Em vaig apuntar a relats en catala per una tontería,una noia de l'escola a la que vaig hi estava i em va fer gracia, vaig decidir relatar les meves propies histories, no sabia realment que era, pero ara estic aqui escribint, no sé si algú ho llegirà, segurament no, pero si ho estas llegint perdó per les faltes d'ortografía.
A mi m'agrada llegir i escriure, son les meves passions pero segurament també i podem afegir el cinema, sortir amb els amics i el meu noviu.
Tinc només 17 anys peró sé que quan sigui gran seguiré escribint, com a escritora o periodista.
No he posat foto perque qualsevol que me ves no llegiria la meva história, ni aquesta ni cap, pot ser que no tenguis per llegir-les totes.Potsaer no arribis a llegir-la pero sé que algú la llitgira y no em posará un zero, més que res perque no es pot. No se que mes dir-vos sobre yo, lo únic que vull demanar-vos es que si llegiu les meves histories les comenteu y voteu , vull sebre si tenc futur.

Comentaris

  • Endavant[Ofensiu]
    asurath | 22-03-2005

    Continua endavant, continua escrivint.
    Un consell? Llegir i compartir els moments amb els teus amics/gues.
    Ànim.

  • ja veus que hi ha algú que et llegeix[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 22-03-2005

    ja ho veus, sempre hi ha algú que et llegeix ... tu continua si vols veure realitzats els teus somnis tens molt de temps per endevant ..

    Una abraçada

  • Passi...![Ofensiu]
    Asmenanir | 22-03-2005

    La història està bé, es molt sincera. Però el que has de vigilar són les faltes! No et desanimis i segueix escrivint!
    Una abraçada
    Asmenanir

l´Autor

Foto de perfil de aina11

aina11

16 Relats

18 Comentaris

16949 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Biografia:
JUGANT A SER MÉS FORT
OBSERVARÀS QUE JO T'ESTIM
SABRÀS QUE YO PER TU EM MOR
ENTENDRÀS EL QUE SENT
PERO MAI ET DIRÉ QUE T'ESTIM