Les 10 cartes de la FELICITAT

Un relat de: Joan G. Pons
Advertència inicial amical:
Aquest Joc de Cartes opinable, no és a la venda comercial. No és “objecte de regal”.
Per què ?
Aquest JOC DE CARTES va lligat amb cadascú. Ja el té dins seu. Sols cal identificar-lo i assumir-ho dolçament.
Alerta la MENT no li agrada jugar amb aquestes CARTES.

• La Felicitat no és una trobada exterior (com un tresor), és una trobada interior.
• La Felicitat no és quelcom a aconseguir, és un reconeixement íntim de la seva existència.
• La Felicitat és una connexió dominant del que sóc amb el que passa al meu voltant.
• La Felicitat és un pacte amorós entre el sóc i el que tinc.
• La Felicitat és contínuament alimentada per un estat de pau personal i una estabilitat emocional.
• En el naixement ja sóc feliç i en el meu creixement també.
• La Felicitat no és cap conquesta diària, sí una resposta enriquidora i intensa.
• Fer experiència conscient del meu estat de Felicitat quotidià enganxa i es projecta als altres.
• Els lladres de la Felicitat són exteriors, subtils i fantasmals. La meva Felicitat té bones portes de seguretat.
• La Felicitat no té pèrdua. Sí a vegades s’ha extravia en la nostra “casa interior”, però sempre es deixa trobar.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    La que somia | 08-10-2013

    Sense saber-ho m'has donat un consell que necessitava sentir Joan. Moltes gràcies pels teus comentaris, jo compateixo aquesta passió pels llibres i m'agradaria preguntar-te quelcom: Quin va sel el primer llibre que vas llegir i et va agradar? Vull dir el primer llibre que et va fer estimar la literatura.
    Un salut! La que somia.

  • crec que aquí ens parles de ...[Ofensiu]
    joandemataro | 03-07-2013 | Valoració: 10

    la felicitat interior, joan... aquesta és fonamental per poder obrir-se i projectar-se als que ens envolten i poder així compartir-la i fer-la créixer

    salutacions !!

    joan