La lletra B també somia

Un relat de: Joan G. Pons

La lletra B cercava un somni bonic. I aquella matinada ho va sentir, somniar.

La trobada va ser al bosc de les paraules. És un bosc que de matinada lliga lletres i crea paraules i molt més...

Contenta vaig trobar paraules amb la lletra B. Hi han moltes i vaig triar. Costa triar, però ho vaig fer.

Amb les paraules triades vaig sentir plenitud i joia. Ho explico:

- B de BONICA. Què fa una cosa bonica ? Jo crec, en una coincidència i sintonia entre la bellesa de la cosa en si mateixa i la meva percepció. I també amb les persones... sintonitzar amb la bellesa personal aporta molt.

- B de BENESTAR. Estic bé. M'envaeix i em deixo una sensació tranquila, plena de pau. Sensació no etiquetada. Assaboreixo uns moments de benestar... estar bé ARA.

- B de BARRERA. Em resisteixo a acceptar que viure és saltar barreres, com una carrera d'obstàcles. Miro la barrera, percebeixo el bloqueig, i sempre, relaxadament, descobreixo espais per passar.

- B de BARRET. Tapa. Cobreix. Protecció. Pluja. Sol. Element estètic. Acompanya. Sempre puc treure'm el barret.

- B de BES. Petó. Contacte llavis amb llavis a nivell personal. Sensiblement acció interlocutora si hi ha sinceritat. Bes a una carta, a una foto, a un objecte, càrrega emocional per pair bé.

- B de BARROER-A. Feina poc polia. Quotidianament fem feina i cal fer-la ben feta. Una feina polida apropa.

- B de BONDAT. Fàcilment la gent qualifica a la persona bona de persona tonta, massa simple, amb poc caràcter... i si inicio un camí per descobrir la força i el poder de la bondat. Comenco a caminar.

I la lletra B despertar, ben descansada.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer