La Bossa de les Emocions

Un relat de: Joan G. Pons
Com tenim aquesta bossa ?
Llisa... Arrugada...
La riquesa de les emocions i la seva incidència crucial demana una bossa ben llisa on la seva expressió es desenvolupi naturalment.
Una part de la nostra vida és emocional. Tema fonamental pel nostre viure i conviure.
Hi ha gent que fa llista d'emocions positives i negatives. Opino i recomano que cadascú es faci la seva llista i actuï en conseqüència.
A vegades les classificacions no motiven...encallen...
Una frase per treure..i remenar....
Jo, em dono permís per emocionar-me i ho expressió.
Ventilar amb respecte el que sento, ajuda.
L'amistat s'alimenta de la bossa de les emocions.
Compartir, complicitat, apertura, gairebé van amanides amb una certa dosis emocional molt positiva.

He llegit...i com un titular..."El Pes de les Emocions"....
Com a titular discrepo. Les Emocions són ben identificades motor impulsades i ple de força.
Les Emocions són GANES.... i belluguen, belluguen....
Diuen que hi han Emocions efímeres...que duran poc ..
Cal aprofundir
Les emocions son entre moltes coses una font d'informació i cal considerar-la i valorar-la. Assaborir les emocions enriqueixen i donen suport a la nostra personalitat.

Comentaris

  • Parla el cor[Ofensiu]
    Soleilsi | 14-12-2018 | Valoració: 10

    Molt maco el tema i el què expliques....
    Sí, les emocions són realment el llenguatge del cor...