Els RECURSOS

Un relat de: Joan G. Pons
Principi vital:
El RECURS més important SÓC JO.
JO SÓC EL RECURS. FONT DE RECURSOS.

Al voltant d'una definició.
RECURS utilitza de forma creativa una qualitat o possibilitat per resoldre una situació concreta, que ens agonia.... paralitza...
Normalment el recurs és quelcom interior i personal, que desvetlla la tecla de la confiança, creant un cert clima de seguretat, tot animant a la seva utilització.
Considero té poc valor l'expressió: NO tinc RECURSOS.
Potser motivar - los, descobrir - los, pot superar aquesta negativitat.
Tots tenim RECURSOS.
Connectar amb l'alternativa lliure dels Recursos afavoreix la tecla de la felicitat.
Recursos que obren altres Recursos.....per exemple, Passejar per la meva felicitat.
Un altre suggeriment... Llegir invita al silenci i la calma. Molt aviat apareixen altres recursos.
Els Recursos no s'esgoten mai. Són de creació continua. Sols necessites saber connectar.
LA inspiració és un molt bon recurs.
No són exclusius. Els podem i recomanable, compartir.
Cal utilitzar els Recursos.... experimentar-ho.
No confondre els “MEUS INTERESSOS” amb els “MEUS RECURSOS”. Hi ha diferenciacions notables.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-06-2016

    Valorar els recursos, tota una riquesa.

  • Recurs[Ofensiu]
    Soleilsi | 14-06-2016 | Valoració: 10

    Molt d'acord que el recurs és quelcom interior que mai s'esgota...
    Gràcies!
    M'ha agradat molt.