Dues possibilitats

Un relat de: Llargui

Hi ha dues possibilitats, que neixi o que no neixi. Si no neix, bé. Però si neix, hi ha dues possibilitats, que sigui nen o nena. Si és nena, bé. Però si és nen, hi ha dues possibilitats, que creixi normal o que no creixi bé. Si no creix bé, no passa res. Però si creix bé hi ha dues possibilitats, que vagi a l'escola o que no hi vagi. Si no hi va, bé. Però si hi va, hi ha dues possibilitats, que tingui novia o que no, si no en té, bé. Però si en té hi ha dues possibilitats, que la novia el deixi o que no el deixi. Si no el deixa, bé. Però si el deixa hi ha dues possibilitats, que es quedi sol tota la vida o que sigui voluntari pel servei militar. Si es queda sol tota la vida no passa res. Però si és voluntari pel servei militar, hi ha dues possibilitats, que vagi a la mili abans d'hora o que no. Si no hi va, bé. Però si hi va hi ha dues possibilitats, que li peguin un tiro o que no. Si no li peguen un tiro, bé. Però si li peguen un tiro, hi ha dues possibilitats, que es mori o que no. Si no es mor, bé. Però si es mor, hi ha dues possibilitats, que vagi al cel o a l'infern. Si va al cel, bé. Si va a l'infern hi ha dues possibilitats, que faci fred o calor. Si hi fa fred, bé. Però si hi fa calor.... Coca - Cola és el millor!!!!!!!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer