Al voltant d'ensenyament

Un relat de: Joan G. Pons
Amb respecte, no cal ser mestre per ensenyar...amb la perspectiva de compartir valors.

Cal creure en el que ensenyem.
Coherència elemental. Sobretot si fem referència a valors, actituds, conceptes...


Ensenyar també es descobrir.
Podem descobrir cap a dins i cap a fora.
Internament valors, reaccions, actituds, criteris...
Externament aplicacions...
Rebem i és bo prendre consciència d'aquest ensenyament. Molt personal.
Interessant ensenyar i valorar la capacitat a reaccionar en positiu.
Viure i Conviure marca i cal seguir amb la ona escollida.
La reacció facilita continuar fent camí i viure.

Comentaris

  • Try To Explore Teacher in Ourselves:[Ofensiu]
    JudyAlex | 28-09-2019

    We can teach us by ourselves. But most of us don't know how to teach ourselves because we don't know the direction of our path just like those students who don't know how can I write my homework. Therefore, we should try to explore the path that will lead us to achieve our goals.

  • Aclaració[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-05-2019

    Elimino i ja no rebràs els Relats que publico.
    Salutacions, Joan

  • Baixa rebre contes[Ofensiu]
    Doloretes | 10-05-2019

    Joan,
    Felicitats pels teus contes. Voldria donar de baixa l'adreça xbassasf@gmail.com i l'equip tècnic diu que cal que algú no cliqui aquesta adreça quan s'envia el conte i que ells no ho poden donar de baixa. Gràcies.