Vida d'una... assasina? Part 1

Un relat de: Roserdeljardi

L'execució no es farà d'esperar. Per fi romandrà mort aquest home que tant vaig voler. La nostra història va ser un poc rara. Conèixer-nos, ser amics... Ens va costar tant i alhora tan poc... La qüestió és que li vaig prometre voler-lo fins a la mort... I ara ja no el vull. Per tant ha de morir. Ha de morir, i ho accepta. Prefereix això a viure sense el meu amor, que trenque la meva promesa. Com matar-lo? Com ofegar fins a l'última gota de la seva vida? Fàcil. L'hi vaig preguntar. Desitjava morir de càncer. Que perquè? Només desitjava ser un mes. Morir amb totes els seus ideals. Igualtat. I així ho va fer. Ell mateix. Va anar i va regalar unes hores de felicitat a una dona que tenia càncer. Una vegada va saber que el tenia, ni tan sols em tocava. Ha accelerat el procés de la malaltia. De vegades fingim, i som una parella estable. Jo li atenc, malgrat tota la seva malaltia. Som un exemple de família amb amor i sense amor. I l'execució sera proxima. Eutanàsia. Practicada per mi. El meu antic amor em fa matar-lo. Ell així ho ha volgut.

Comentaris

  • els teus relats[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 03-02-2007

    són molt bonics. Arribaran molt més que tots els meus.
    No m'agrada que la gent es tregui mèrits.
    Escrius bé, de devó.

    petons.