Una sorpresa

Un relat de: Salloro
Seria just no fer cas a mons paral•lels que contaminant l’essència de les petites coses que van fluir per si soles, encara que sigui difícil. Però poques coses en aquesta vida són justes i moltes d’injustes...

Fora perjudicis i males interpretacions que l’únic que provoquen són desenganys i mentides que volen fer mal.

Satisfer allò viscut i simplement guardar-ho bé en aquella llibreta, sense malmetreu.
Valora això per el silenci guardat, pren-t’ho com una ajuda d’ànims que potser necessites i hem demanes involuntàriament, no ho se, potser m’equivoco. Però per si de cas, no està de més.

Segurament faig això perquè has sigut tu el que ha tingut el valor de preguntar, ja que jo no ho hagués fet mai, encara tenint-n’hi ganes, sense cap intenció dolenta.
No hi ha coses que ens hagin de preocupar o estar intranquils
.
Només volia dir-te, la part de mi que no està enfadada amb tu i només guarda las coses bones de tu. Que estic orgullosa de tu, de la teva gran valentia.

Espero algun dia poder fer el que has fet tu, viure aquesta experiència de enlairar-te en el món i viure’l sol. Per això ja saps que t’envejo.

Contenta del nou treball que has aconseguit i sempre es un sorpresa saber de tu.

Et segueixo desitjant sort en aquet viatge.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Salloro

Salloro

5 Relats

6 Comentaris

3987 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50