Un diumenge de sol

Un relat de: klaus

El diumenge hem va despertar el telèfon cap a la una i mitja del mitg dia. Era ell, el meu amor. Em va preguntar per anar a la platja i vaig mirar per la finestra per comprovar si feia bon dia. Feia un dia esplendit, em sentia molt viva veient el sol iluminant les plantes del jardí.
De seguida li vaig dir que si. Em vaig posar el banyador i vaig esperar a que ell arribés. Quan va sonar el timbre, vaig sortir i li vaig donar un petó.
Vam arribar a la platja, em vaig treure les sabates i vaig caminar per la sorra fina. Em sentia molt lliure quan els meus peus s'esfonsaven entre la sora calenta i suau. Ens vem estirar a la tovallola, el sol calentava molt i em va posar crema, m'agradaven les seves mans acariciant el meu cos i estava molt a gust amb el sol, el soroll de les ones i sobretot amb ell.
Em va abraçar i em va dir que m'estimava, jo li vaig contestar el mateix.
Al cap d'unes quantes hores vam anar a pendre un gelat, que estaba bonissím.
Vam agafar la moto i em va portar a casa. Ens vam donar un peró molt dolç i llarg als llavis, els seus eren tant suaus..., i va esperar a que jo entrés a casa.
Li vaig enviar un petó amb la mà, em va mirar amb un somriure a la cara i va marxar.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

klaus

1 Relats

0 Comentaris

682 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor