Un dia especial

Un relat de: Dília
Ell ho sabia perquè ho notava. I a ella això l’encantava i l’excitava . L’oficina era plena de gent, però el primer que feien només arribar era buscar-se amb la mirada. De vegades ho feien amb la cara seriosa, de vegades amb una mirada de desig si veien que ningú s’hi fixava…I de vegades no s’abraçaven perquè a la feina aquestes coses no están molt ben vistes.
Vivien molt prop un de l’altre i feia temps que eren parella sense ser-ho, com deien alguns amics. No vivien junts, però es tenien sempre
Però aquell era un dels dies especials. Ell de seguida va sentir que la Laura volia que aquell dia fos diferent. Per això aquell divendres va buscar amb la mirada al Nil insistenment. S’havia despertat amb un desig molt gran. Sentia un formigueig a la part interior de la vagina, prop de l’exterior, que a cops li pujava cap al clítoris… Molts cops havia tingut un orgasme sentada a la cadira de la feina, movent dissimulada i rítmicament les cames o el cul endavant i endarrera, suaument. Ella ho atribuïa als somnis, tot i que poques vegades recordava el que havia somiat. Ell la coneixia, i quan reconeixia el moviment a la cadira, i veia que es corria davant de tothom i només ell n’era conscient s’excitava sobremanera… El penis se li posava dur i fort a sota els calçotets, el líquid preseminal feia massa bé la seva feina i quan s’adonava ho tenia tot mullat. Llavors el formigueig li produïa una sensació de plaer molt agradable, especialmente al glande… Una sensació que li durava hores, com a ella, tots dos ho sabien i els encantava jugar al joc d’estar excitats davant de tothom… Ell havia de refrenar les ganes d’anar al bany a masturbar-se, tot i que algún cop ho havia fet. Li agradava fer-ho i després sortir com si res. Li agradava acariciar-se el penis, mullar-se el dit del mig amb la llengua i passar-lo pel voltant de la punta, subjectant-se els pantalons i els calçotets cap avall. Tancava els ulls i ho feia repetidament, fins que baixava una mica i s’acariciava els testicles… Llavors tornava a pujar i s’agafava el penis amb suavitat però amb fermesa. I el començava a moure. Li encantava fer-ho mentre sentía parlar als altres homes rentant-se les mans,a l ‘altra banda de la porta. El fet que aquesta porta li faltés un pam per arribar al terra encara l’excitava més. Més d’un cop tenia que netejar el semen de la paret, doncs li surtia intermitentment però amb molta força. Feina tenia per estar en silenci. La Laura el posava molt calent. Després d’haver-se corregut li agradava llepar la seva mà esquitxada de semen. Ho feia poc a poc.
Però aquell dia no s’havia masturbat. Havia aguantat tot el dia amb el formigueig al penis…
Va plegar una mica abans que ella, va passar per casa i va agafar les claus de casa de la Laura. Va entrar .
Va posar unes espelmes al rebedor i al menjador, música suau i es va dirigir cap al bany. Allà omplí la banyera i hi posà sals de bany. També hi posà espelmes, llum suau i va preparar dues copes de vi blanc. Després es despullà poc a poc, acariciant-se per tot; el pit, els mugrons, les natges, el penis… i es posà tot en un racó, enmig de la penombra, amb el penis erecte, acariciant-lo suaument.
Ella arribà al cap d’uns minuts i de seguida va saber què passava, no era el primer cop. Va anar a l’habitació i es va treure la roba. Tenia un cos molt bonic, es notaven les hores de gimnàs i zumba…Tenia el sexe humit i els mugrons morens durs i excitats. De passada s’acaricià el clítoris un cop… Va anar cap al bany i es posà dins la banyera, lentament. Va veure una mica de vi i es va relaxar. Sabia que el Nil l’estava observant. Per això tancà els ulls i al cap de pocs segons va començar a acariciarse els pits i a agafar-se els mugrons amb els dits, estirant-los suaument. Després es posà el dit a la boca i el va xusclar suau però intensament. La punta del dit li va recorrer lentament els pits, baixà per l’abdomen i el pubis i es quedà al clítoris. Tot això mentre amb l’altra mà agafava fermament tot el pit esquerre. S’acaricià suament i va notar le respiració fonda del Nil. Li agradava acariciar-lo circularment però de tant en tant presionar més fort. Poca poc augmentà el ritme i també el plaer… el Nil veia com la mà es movia a sota de l’aigua… La Laura cada cop cridava més fins que convulsivament arribà a l’orgasme movent tot el cos i tensant els músculs de les cames. Després es relaxà amb els ulls tancats i esperà.
El Nil sortí despullat pausadament del fons del bany. Tot i la seva envergadura i no va fer gens de soroll. S’apropà a la Laura i li acaricià les galtes només amb la punta dels dits. Estava darrera d’ella, amb la polla ben dura i humida i els testicles durs com a pedres… Baixà les mans i li agafà els pits mentre ella començava sospirar intensament, amb els ulls tancats. Es deixava fer. Ell agafà els dos mugrons amb la punta dels dits, els estirà suament cap a fora, fent la pressió justa perque la Laura sentís un plaer intens. Ja notava altre cop l’excitació al seu cony, la humitat i les ganes de tenir un orgasme. El Nil li posà el cap per sobre la banyera, penjant cap enrera i li acaricià la cara amb la punta del seu penis…Li va restregar totes les galtes, el nas… finalment ella obrí lleugerament la boca i ell li posà la polla dins. A ella li agradava perquè era molt dobla, i ara mateix dura, vermella i regalimant de humitat . Ell va fer uns moviments suaus de cadera menre ella passava la llengua per la punta desde l’interior de la seva boca. El Nil sospirà, el cor se li accelerà. Ellà baixà la mà cap al seu cony i començà a remoure el clítoris. Estaba molt, molt excitada i començava a sospirar fortament… Ell va treure el penis de la boca i deixà que ella li xusclés les pilotes i la part entre aquestes i l’anus, això el tornava boig. Es començà a masturbar lentament, apretant a la part del capullo totalment a l’aire… Era per a fer una fotografía: la penombra, la música suau, les copes de vi, ella despullada a la banyera masturbant-se mentre xusclava els testicles i ell deixant-se xusclar tot masturbant-se i acariciant-se els mugrons durs i treballats al gimnàs. Ella va tenir un altre orgasme, aquest cop més intens que el primer, li durà més i va haver de deixar els testicles per un moment… Es va relaxar i ell va aprofitar per anar a l’habitació. Allà va agafar un mocador de coll que la Laura havia comprat a Eïvissa l’estiu passat . El va olorar, feia olor a ella, li encantava.
Entrà al bany i la trobà acariciant-se amb l’esponja, es van somriure amb la complicitat dels amants. Ella s’incorporà sense sortir de la banyera i ell li va tapar els ulls amb el mocador. Això a ella l’excitava molt, doncs no sabia mai què és el que podria fer el Nil… Amb els ulls tapats l’ajudà a sortir de la banyera i la secà amb la tovallola, amb moviments lents però ferms. S’aturà als pits i li xusclà els mugrons intensament, primer passant la llengua per for a I al voltant i després bruscament posant-s’ho tot el que li cabia a la boca. Al Nil li encantaben els pits de la Laura, eren grans i turgents, amb uns mugrons que quan s’excitaven sortien i es mostraven amb una generositat infinita. Ell els llepava amb intensitat, agafant els dos pits amb les mans passava d’un mugró a l’altre com un boig…de sobte, li agafà el cul, s’incorporà i començà a besar-li la boca com si fos l’última cosa que anava a fer en aquest món. Estava molt excitat i la polla li feia uns moviments rítmics sense que ell la toqués com si demanés plaer a crits, mentre una gota li queia de la punta… A ella l’encantava quan es posava així, el desig el tornava boig i ella es mullava i se li obria el cony tot lubricat. Ell va passar una mà al davant i la penetrà amb els dits, a ella se li va arquejar l’esquena degut al sobtat plaer i cridà. Començà a moure els dits cap a dins i cap a fora amb velocitat, rabiosament i quan notà que ella era a punt de corer-se els va treure i amb la mateixa intensitat li masturbà el clítoris. Quan va arribar a l’orgasme les cames li tremolaven i una petita ejaculació li baixà cama avall. En un gest ràpid ell la llepà un moment i després va fer que la Laura es girés. Apretà la polla entre les seves natges mentre li passava els braços per sota les aixelles i li agafava les espatlles. Ella es va doblegar cap endavant, mostrant-li el cul i el cony obert i humit. La penetrà. Ella notà com s’obria pas entre les parets del seu cony, fent –la cridar de plaer. A ell li agradava empènyer fins al fons, treure-la i tornar a penetrar altre cop, rápida i convulsivament, amb força. La tenia agafada per les caderes i al mateix que ell empenyia, tirava el cos de la noia cap a ell, de vegades aturant-se uns segons quan la seva polla era dins de tot… Ella es va córrer dos o tres cops, ell no parava de moure’s fins que va notar que ella ho feia per tercer cop. Llavors li va dir que li agafés el penis…Ella tot girant-se ho va fer i de genolls i a un pam de la cara el començà a masturbar. Primer lentament i acariciant amunt i avall el glande, mentre agafava els testicles amb l’altra mà. Però de seguida el ritme i la fieresa augmentà. Ell cada cop cridava més, ella li anava dient: “corre´t, corre’t a sobre meu” . Finalment ho va fer i el semen li caigué per la cara i els pits. Van parar un moment, extenuats. Ella es va escampar el semen pel cos mentre el mirava amb cara maliciosa i ell mig estabornit pensaba que havia tocat el paradís. Després d’uns moments van dutxar tots dos, amb calma.
Peró encara no havien acabat…Després de dutxar-se i eixugar-se, agafats de la mà van anar cap a l’habitació, on un ample llit amb suaus llençols els esperaba, amb espelmes al voltant i pètals de rosa per sobre…

.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Dília

1 Relats

0 Comentaris

794 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor