Tu

Un relat de: Brisa Marina
El que més m'agrada del dies de pluja fina és sortir sense paraigües i deixar que la pluja em mulli. Segurament, per això, la tardor és una de les meves estacions preferides: no fa massa fred, i sovint cau una capa de pluja fina. Avui, per exemple, la temperatura és ideal per vestir unes botes baixes de pell marró, els texans de cada dia, una brusa de tires blanca i un jersei prim just per cobrir les espatlles. Amb això, i la fina capa de pluja, la sensació de calor desapareix ràpidament.

Camino depressa pel voral de la carretera mentre l'aigua m'acaricia els cabells, el rostre i les espatlles. De vegades, una goteta em baixa pel nas i es queda uns segons penjant a la punta, abans de caure. Distreient-me amb detallets com aquests, m'acosto al pont. És una carretera secundària per la que passen molts pocs cotxes i que, en un punt concret, creua un petit rierol a través d'un pont al que es pot baixar fàcilment a peu per un caminet lateral. A prop del pont, al voral de la carretera, hi ha un cotxe parat. Somric. Això vol dir que, segurament, ja hi ets.

Baixo amb cautela pel caminet, intentant no patinar, fins a sota el pont. Quan et veig, somric, i tu també somrius. M'acosto, a poc a poc, respirant agitadament per la caminada i pels nervis del moment. Tinc la pell coberta per una fina capa d'aigua i els cabells i la roba molls. A través de la brusa, se'm endevina la silueta d'uns pits. Tu, palplantat, em mires. Jo m'acosto. Quan soc ben bé davant teu, obres la boca a punt per dir alguna cosa, però a l'acte et recolzo un dit als llavis per aturar-te. No cal dir res. Prefereixo que no diguis res. Em distrec notant la textura del teu llavi sobre el meu dit, i l'abaixo lentament. Llavors, m'acosto i poso les mans a la cintura del pantaló. Lentament descordo el botó, i endevino sota alguna cosa voluminosa i testa. Descordo la cremallera i deixo que et caiguin els pantalons. Em mires mentre acceleres la respiració. Jo et miro, i baixo la mirada cap als teus calçotets, que amaguen alguna cosa que quasi no poden contenir. Et poso les mans a la cintura i, lentament, te'ls abaixo. El teu membre s'enganxa amb la goma dels calçotets i, tan bon punt són suficientment avall, surt disparat amunt, fent una petita gronxada. Jo el miro. És gran, dur, brillant i sucós. M'agenollo a poc a poc, mirant el teu membre, que és a menys de 10 centímetres de mi. Llavors, m'acosto lentament i deixo que m'acaricii la galta, el nas i suaument els llavis. Quan em toca aquests, tanco els ulls, concentrant totes les meves sensacions en l'escalfor del teu penis, el seu sabor i la seva olor. Llavors, suaument, el beso. A poc a poc, amb besos suaus i tendres. Entreobro la boca una mica, i deixo que reposi sobre el meu llavi inferior. Noto com la saliva el mulla, i sento com exhales aire de plaer. Entro a poc a poc el membre dins la meva boca fins que amb els llavis en rodejo el prepuci. L'explosió de sabor es multiplica per mil, i sento com se m'accelera la respiració. M'excito moltíssim. Agafant-me fort a les teves cames, i encara amb els ulls tancats, entro el penis dins la meva boca fins que m'hi cap quasi sencer. Reposa sobre la meva llengua, que es mou sinuosament acariciant el prepuci i rodejant-lo. Començo a moure el meu cap endavant i enrere, fent lliscar el penis sobre la meva llengua i els meus llavis, alhora que el saborejo i gaudeixo. Com més endins el tinc, més endins el vull, i com més ràpid vaig, més ràpid vull anar. Sento com gemegues dèbilment de plaer, i m'excito encara més. El vull tot sencer per mi, i m'arrapo més fort a les teves cames. Apreto els llavis, vigilant no fer-ho massa fort, però aplicant pressió sobre el prepuci, que llisca una vegada i una altra entre la meva saliva i per sobre la meva llengua. De sobte, sento com se't tensen les cames, com el penis creix encara més i es torna més dur. Se m'accelera la respiració i a tu també i de cop, just després d'uns instants on tot queda congelat, el teu membre esclata dins la meva boca disparant amb força un raig calent que em cau a la llengua. M'afanyo a agafar-te el penis amb la mà, movent-la i apretant-la amb força mentre segueix escupint i jo aparto la boca i, encara amb els ulls tancats, noto com se'm mullen els llavis, la galta i fins i tot el coll, mentre saborejo amb la llengua la meva recompensa, encara calenta, i noto com la resta em regalima per la cara mentre el teu cos, espasmòdic, es relaxa progressivament, ofegant els gemecs de plaer i relaxant la respiració.

Encara amb els pantalons avall, i estant jo d'esquena, em passes la mà pel costat i me l'entres ràpidament dins les calcetes. Sota un petit grup de pèls, els teus dits troben els meus llavis molls i calents, i llisquen cap dins. Jo, però, et miro de reull i, apartant-me lleugerament, et trec la mà de dins. Ja saps que tenim poc temps, així que això ho haurem de deixar pel pròxim dia... que, sens dubte, serà aviat.

De nou, a la carretera, una fina capa de pluja em mulla mentre camino. De nou, una goteta llisca pel meu nas, baixa fins la punta i, després d'uns segons, cau.

Comentaris

  • (...)[Ofensiu]
    Cleya | 02-11-2011 | Valoració: 8

    "De nou, a la carretera, una fina capa de pluja em mulla mentre camino. De nou, una goteta llisca pel meu nas, baixa fins la punta i, després d'uns segons, cau."

    Molt bon final... Enhorabona.

l´Autor

Brisa Marina

1 Relats

1 Comentaris

1152 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor