TARDA D'ESTIU

Un relat de: marc73
Ahir a la tarda vaig anar a correr com cada dia però feia tarda d'estiu ennovulat amb ganes de ploure, vaig decidir anar ben aviat. A mig camí va començar a ploure i a l'ultim tram plovia a gots i barrals vaig quedar ben xop. Al arribar al portal vaig veure una noia amb vestit de tires que correvia cap a l'edifici per refugiar-se de la pluja sesnsa paraigues.
Quina sorpresa era la Cristina la directora del banc proper a casa, una filla de s'ha mare arrogant, despota, prepotenta, freda i calculadora. La seva feina ja la fa bé porta les negociacions fins al limit.Té 37 anys casada amb 2 fills, morena no arriba el 1,70cm d'alçada, primeta amb un cos ben cuidat d'anar el gimnas i fer padel i un culet que et diu tota l' estona.....pero lo que amb posa d'ella és la cara sensual i la seva mirada penetrant. Sempre acabem discutin no sé si es per l'edat (25 anys) que potser es creu amb el dret de trepitjar-me.
Cristina que fas perqui i tant molla? Va aixecar el cap i s'hem va quedar mirant com diguent «terra enfonsam». Anava cap a casa i m'ha agafat la pluja, portava un vestits blanc i el tenia ben moll i se li transparentaven les calceetes de color cru, els sostents eren primets perquè se li marcaven lleument els mogrons.És va donar compte que els meus ulls no li treien la vista de sobre els pits.Li vaig oferir que pujes a dalt i li deixava roba que tinc de la meva germana per quant venen de vacances amb la seva família. Hi amb prepotencia amb va contestar que que amb creia , si volia aprofitar l'ocasió per follarme-la això amb va posar calent de cop. Vaig agafar-la pel collamb suavitat i a cau d'orella li vaig dir que amb lo malament que amb tractava sempre, només per aixó amb sentia amb el dret de poguerma-la follar. Vaig arrembla el meu cos el seu i quant va notar el meu membre a través dels shorts va veure que no feia broma i va cambiar l'actitud, vaig començar a fer-li petons a l'obul de l'orella i va començar a cambiar-li la respiració la vaig agafar de les mans i la vaig portar a l'asensor no va posar resistencia. Vaig arramblar-le de cares el mirall de línterior a la vegada que li feia petons a la part posterior del collmentres que li començava a fregar els seu cul amb les meves parts a cops de cadera i va començar a llamegar. Es van obrir les portes i la vaig fer entrar a casa.Per sota el vestit li vaig treure els sostens i ara si se li marcaven els mogrons perfectament, la vaig agafar per la cintura i la vaig arremblar contra la pared i m'ha la vaig posar a sobre menjan-li el coll com un poses. Tinc ganes que amb follis sabía que encara amb podria follar un ninet de 25 anys, filla de puta no callava amb feia emprenyar i posar-me més calent. Amb volia venjar i la vaig portar a l'habitació vaig agafar una corbata que tenia penjada i li vaig lligar les mans i la vaig llençar al llit, tenia cara de dir fes-me el que vulguis. Amb vaig treure la roba i amb un mocador de seda li vaig venar els ulls. Els meus llavis van començar per el seu coll i les meves mans van començar a ficar-se per sota el seu vestisfins arribar a les calcetes mare meva si les tenia ben molles. Vaig vaixar-li el vestit fins arribar els seus pits i a la vegada anava fent lliscar la meva llengua fins arribar els mogrons els hi anava succionant lenta i suaument com si fos un nedó a la vegada que li anava fregant el clitoris per sobre les calcetes amb els dits de les seves mans lligades. Començava a llemegar cada vegada més intensament jo li acompanyava amb els meus dits pujant cada vegada més la velocitat fins que va arribar el primer orgasme. Li vaig treure el vestit del tot i li vaig començar a fer petons els dits del seu peu dret pujant lentament molt lentament fins arribar a la part posterior del seu genoll on li feia petites mossegades però intenses i van anar acompanyades de petits gemecs d'ella seguidament vaig anar pujant passejant la llengua fins arribar a les seves exagonals. Just allà amb va suplicar que m'ha la folles d'una puta vegada que deixes de jugar que estava molt calenta però alla manava jo. Vaig estripar-li les calcetes i vaig començar a lleparli el voltant de la seva figa fent petons els llavis i picant amb dos dits de tant en tant el seu clitoris i aixó la feia exitar molt fins el punt que de tant en tant en veu baixa amb deia fill de puta , fill de puta no paris anava deixant cada vegada més fluxa i vaig deixar de llepar-li.Li vaig començar a ficar dos dits de l'altre mà molt lentament dintre el seu precios cony i aixó li va fe relaxar-se una mica, de cop li vaig girar els dits dintre seu buscant la pared posterios de la seva figa i vaig començar a gratar-li com si busques un tressor amb va treure els dits que tenia els seu clitoris i amb les mans lligades es va continua masturbant ella mentres jo li continuava gratan i llepant-li la figa de cop va apretar les cames involuntariament i va cridar que pares que tenia la sensació de pixar-se. Deu meu no era pixat va tindre un orgasme d'arrera l'altre acompanyat d'una escorreguda fliplant li tremolava tot el cos. La vaig deixar a sobre el llit perquè s'anes relaxant jo tenia una trempera monumental i tenia la cigala ben molla de fluxa que m'ha anava sortitnt tenia ganes de follarmela, aquella era la dona prepotenta que jo coneixia? , ara semblava una dona submisa .Li feia petons per relaxarse i amb vaig seure de genolls el mig del llit li vaig aixecar les cames cap enlaire i el seu cul a sobre els meus genolls , encara sumicava una mica,del plaer .Amb la cigala li vaig començar a fregar la seva figa pasant per el seu forat varies vegades fins que va torna a llamegar , amb aquell precis moment la vaig penetrar lentament i ella amb va començar a insular-me però llavors li vaig recordar que la que estava casada era ella i això amb va possar més calent encara. Lluny d'emprenyar-se amb va cridar per el nom del seu home « Lluis cabró no paris» i encara rivia la filla de puta emprenyat la vaig possar a quatre grapes i l'anava follant mentre li fotia d'osties el seu cul li anava la marxa no parava de cridar e insultar-me, sensa pensar-ho dues vegades vaig treure el meu membre del seu cony ben humit i li vaig penetrar el seu cul. Feia anys que no amb follaven aixis no paris «Lluis» anava diguent ella en el fons ella amb volia aixis emprenyat en aquell moment fisicament manava jo però sicologicament ella. Cada vegada les envestides eran mé fort i els cops de mans el seu cul també no parava d'escorres fins que no vaig poguer més i amb vaig corre dintredel seu cul.Amb vaig quedar uns segons sensa poguerla treure i amb petits espams de tot el cos del orgasme que m'havia produït aquella follada. Li vaig deslligar les mans i treurel el mocador dels ulls i vam caure extasiats el llit , ens vam que dar dormits . Quan vaig despertar vaig trobar una nota , t'he agafat els teus boxers marxo passat per l'oficina si vols que arreglem comptes.....

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

marc73

1 Relats

0 Comentaris

2249 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor