Sex by sex

Un relat de: fabracadabra

Des d'un...
inhòspit,
calent
i a vegades pertorbador
forat negre,
escric les memòries d'un inimaginable FA-DO-SOL sostingut,
que quan ja,
inexistent,
decideix posar di a l'amor,
es sotmet a l'exàmen de consciència.
Heus aquí doncs, ara ja,
un utilitzat,
empastifat,
corrumput
forat negre

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

fabracadabra

5 Relats

6 Comentaris

4071 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Vaig néixer un dilluns 29 de febrer ( fins hi tot el dia en que vaig néixer detectava anomalía en mi), diría que a la Vall d'hebron. Sóc barcelonina de naixença. Tanmateix l'aire negre, els metros i el coloms de Plaça Catalunya no cautivaven els meus progenitors.
ës així doncs com ara visc rodejada de vinyes verdes, a mig camí entre Tarragona i Barcelona, on la gent, somisa, porta els seus fills a catequesis i els fan fer la primera comunió com a acte de fe conscient. On dones jovenetes parlen a cau d'orella a la veïna explicant-li amb qui s'en va anar al llit la meuca del tercer... dones de façana preocupades per esperar el marit per cedir-li el comandament a distància de l'innert televisor. Que trist és el món rural.
Tot i així, reivindico el saber de la terra, d'aquests mestres que s'en fan dir camperols, els quals aporten memòria i història al Penedès.
Agraeixo la Festa Major vilafranquina, que és el que realment em fa sentir d'on sóc... desgraciadament això passa un cop l'any.
Ho diré: NO ESTIMO AQUELLA VELLA, RETRÒGRADA,DESERTA D'INTEL.LECTE MEVA TERRA.
Que hi farem, crec sé silvestre d'esperit i urbanita de coneixement.