sentiments cap al meu millor amic

Un relat de: carma

El que em reservo, el que no trac, aquest nus que se'm fa la gola, i després em ve un vòmit de paraules, exploto i dic tot el que em guardo, tot el que tinc aquí dins, el que no sóc capaç d'expressar en paraules, el que només sóc capaç d'expressar escrivint, i com a mol contar-li a la persona en la que més confio. Una persona que no oblidaré mai, que m'estimo moltíssim i que no canvio per res, així com, tampoc la vull perdre. El que sempre m'escolta, el que menten, el que m'ajuda a lluita pels meus somnis, el que m'ajuda a superar les meues pors, el que em fa riure, el que plora si jo ploro, el que simplement està amb mi, el que no m'ha fallat mai, el que m'ofereix la seua espatlla per recolzar-me. Espero que els teus somnis es facin realitat, que sàpigues que jo sempre estaré aquí per al que tu vulgues i que t'ajudaré sempre en tot el que pugui. Fa uns mesos no hagués pensat que tu i jo tindríem aquesta amistat, però ara que la tenim vull que siguessem sempre amics i amb aquestes paraules que són sinceres i que escric amb la mà al cor expresso i et dono les gràcies per tot, per ser qui ets i et demano que no canvies mai. T'estimo moltíssim!


Comentaris

  • Excel·lent!!!![Ofensiu]
    ruben29 | 05-06-2007 | Valoració: 10

    segueix així que arribaràs lluny!! ànims!