SATURN

Un relat de: Moebius
La companyia és agradable quan és volguda; però una llosa al no ser desitjada. Des de la meva inexplicable naixença, he viscut de forma aïllada, estic completament sola. Per això, quan avui l’he vist, m’he quedat paralitzada: la meva pròpia sang, la meva destrucció. Amb cautela, l’he agafat, disposada a fer-lo desaparèixer.

Passo l’ala per sobre de la paella: és calenta. La dauro generosament amb un raig d’oli, prenc l’ou. Crec! Comença la dansa, espetega. Lentament, amb una espàtula, m’asseguro que no s’enganxi. Quan veig que comença a enrossir-se de les puntes el retiro, ha arribat l’hora.

Amb molt de compte, me’l poso a la boca, patint perquè no es rebenti. M’ha quedat al punt: el sabor dels orígens, de les arrels, del meu fill, recorre el meu interior. Una profunda tranquil·litat m'envaeix, amb un regust de soledat. Espero que el futur m’ho perdoni.

Comentaris

  • el correu[Ofensiu]

    El nostre correu, per si no el tens a mà:

    concursos.arc@gmail.com


    Moltes gràcies.

    Comissió Concursos ARC

  • Ens faltes les teves dades[Ofensiu]

    Per algun estrany motiu, no tenim controlat el teu perfil en la base de dades del concurs. Segurament se'ns ha traspaperat.

    Si no et fa res tornar a enviar-nos les teves dades al correu del concurs, ens faries un favor.

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Moebius

2 Relats

5 Comentaris

692 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor