Sant Valentí; dia dels enamorats o comerç?

Un relat de: MEEL
El dia de Sant Valentí diuen que és el dia dels enamorats. Sincerament, crec que els enamorats no han de tenir només un dia especial, quan estàs enamorat, tots els dies són feliços amb la persona que estimes. Crec que aquest dia, només és comerç i un dia qualsevol, l'amor es demostra cada dia, amb fets, paraules, amor, amb moments bons i dolents. Demostrar en aquest dia que estimes una persona fent-li un regal, crec que és una tonteria, perquè pots demostrar-ho de mil maneres. De vegades no sempre pots estar feliç aquest dia, perquè no tens la persona que estimes al teu costat, o hi ha mil raons que t'impedeixen estar amb ella, però crec que mai has d'abandonar el que vols, si en realitat estimes una persona, demostra-li i digues-li-ho, no tens res a perdre.

Comentaris

  • Oléeee![Ofensiu]
    BUXEEDAAH | 17-02-2011 | Valoració: 7

    Quanta raó tens Meel.. jo anteriorment no ho celebrava, desde que tic novia sí, però bueno j' m'agrada ehe :D

  • Molt ben dit![Ofensiu]
    Pamela | 16-02-2011 | Valoració: 8

    Així es parla, Meel! A mi tampoc no m'agrada el dia de Sant Valentí: sóc més de Sant Jordi, que ja ve pautat allò que has de regalar (perquè realment es tracta d'un detallet). Per a mi el dia de Sant Valentí s'ha convertit en el dia de El Corte Inglés. Tu què en penses? Per cert, el relat m'ha agradat molt...

l´Autor

Foto de perfil de MEEL

MEEL

2 Relats

12 Comentaris

2466 Lectures

Valoració de l'autor: 7.45