Per aconseguir un somni...

Un relat de: Elisabeeth
És molt dur deixar de somiar quan els teus amics i la gent que t'envolta i que t'estima no et recolza en els moments més difícils de la teva vida, i que et desanimen per seguir un somni que realment vols aconseguir, com per exemple una persona que et digui que no ets capaç de fer alguna cosa sense haver-ho intentat, i que en lloc de d'animar-te et desanimen. Això és molt trist que les persones que més t'estimen et diguin això en lloc de dir-te que ho pots aconseguir i que mai t'has de rendir sense haver-ho provat.
Però alguna cosa que sí tinc clar jo és que mai haig de tirar la tovallola per molt que costi.
Perquè moltes vegades podem trobar molts entrebancs en el nostre camí però per molt que caiguem ens haurem de aixecar i seguir endavant. No només per nosaltres si no per la gent que ens envolta i ens havia desanimat, pugui veure que amb esforç i sense rendir-se mai ho podem aconseguir.
Per això sempre hem de seguir endavant i no tirar la tovallola per molt difícil que sigui la situació.

Comentaris

  • Els amics[Ofensiu]
    Pamela | 16-02-2011 | Valoració: 7

    Quina reflexió, veig que l'amistat és una part molt important de la teva vida. Així m'agrada! Intenta sempre conservar els amics, que són un puntal per a qualsevol persona.

l´Autor

Elisabeeth

2 Relats

4 Comentaris

1558 Lectures

Valoració de l'autor: 6.50