Nanorepte 72: La derrota (07-06-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Limitacions normal

La desitjava, la sabia amb els pits nus. Ella també. Malgrat tot, els derrotà la pantalla plana de llurs ordinadors.

***

Resta de nanoreptes participants:

Imiteu-lo! Alícia Gataxica

Tant de bo tots els seus iguals acceptessin la derrota com Hitler i es foradessin el cap!

***

Tiananmen Xellos

Allí un heroi anònim va detenir a un exèrcit, després d'afusellat, ell es pregunta. Quants som? per què ens vencen?

***

El maletí Jimbielard

En acabar el partit, havia de juntar esforços per amagar el somriure que li provocava la dolça i desitjada derrota.

***

04-11 de setembre ricard

Veient tota aquella gent endiumengada preguntà al seu pare:
-I què celebrem avui?
-Una derrota fill meu. Comença-t'hi a acostumar.

***

Allò rnbonet

Estava enamorat. Volia, simplement, ser feliç amb la parella. Un vent de l'oest destorbà la il·lusió: el casaren.

***

Un home qualsevol thule

No volia acceptar la derrota era un home lluitador i ho seria fins a la mort: calia assenyalar els opressors.
***

Sobre el taulell kispar fidu

La derrota del rei era motiu d'abandonar-ho tot. No hi havia res a fer.

Fi de partida... del rei d'escacs!

***

Càncer de pulmó amb parella fumadora Rita O'Neal

-M'has derrotat! -digué commoguda, estossegant- Ja no fumes al balcó. Almenys no em tiris el fum a la cara.

***

Aquest any, UCI (In Memoriam Jordi Culé) desideri

El fanatisme culé va dur-lo de l'estadi de Saint Denis a l'hospital de Sant Pau en dos anys.

***

Al parc Dolça Parvati

Va haver d'acceptar que no podria escriure el poema al parc, car les mares dels altres xiquets la interrompien constantment.

***

Odi a perdre Mal de Molts

Odiava tant perdre que feia trampes per aconseguir sudokus i solitaris. Però s'avorria perquè no podia insultar cap àrbitre.

***

Broker ambiciós Silencis

L'empresari conegué l'existència del supermercat i la bugada en fallar la inversió milionària que li proposaren i l'arruïnà.

***

Segur? Gildu

Va tornar amb el cap embenat, una cama amputada i amb un ull de vidre tot cridant:
-Josefina... HEM GUANYAT!!!!

***

Ric triomfador Sintu ró

Una altra derrota al pàddel i podré tirar-me la seva dona mentre ell descansa a la limousine amb somriure satisfet.

***

Mala sort Marrec

El pàrkinsson del Cèsar no deixà lloc per a l'indult aquella soleiada tarda de diumenge a l'arena.

***

Autocompetència mei__

Era tan competitiva que fins i tot quan es guanyava a ella mateixa als jocs de l'ordinador s'emprenyava per perdre.

***

Malperdre rotor20

Va clavar un mastegot al petit, quan va sorprendre'l rient: la derrota del seu equip el corsecava.

***

La fi? OriolFontelles

S'ha acabat el messies. Torturat i mort a la creu vergonyosa, ningú no gosarà pronunciar el seu nom de nou.

***

Vida jacobè

En nasqué plena, cresqué lluitant amb ella, s'autorealitzà en contra d'ella i la destruí. La malvengué i morí.

Pèrdua de temps Filalici

No tinc cap idea interessant, valdria més que no participés en aquest repte que ja tinc perdut per endavant.

***

Eleccions fellatio

-En aquestes eleccions també hem guanyat- declarà el líder de l'oposició després de conèixer l'escrutini definitiu.

***

El dictador Clàudia Núvol

Provocà una guerra que dividí tot el país perquè no suportava la reinstauració de la República, elegida de forma democràtica.

***

K.O. angie

Tota la vida essent un guanyador i ara l'obligaven a deixar-se vèncer per una jove promesa.

***

Viagra i aspirines maripuri

- Mariaaaaaaaa?
Entrà a casa somrient. Dues capsetes suposarien la derrota de les excuses de l'esposa en uns instants.

***

Epitafi (Juguesca exagerada) plaers

Va perdre la seva primera juguesca i va fer-se fonedís. Amics i parents encara ara el busquen. Alguns el ploren.

***

Selectividad Remei

Festa durant el cap de setmana.
Gens preparat, resultats desastrosos a la Selectivitat.
A casa, titllà els mestres de cabrons.

***

El paradigma de la derrota llampec

Va guanyar el primer premi de la loteria de Nadal i es va morir al dia següent.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 72



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer