Nanorepte 467: Criatures fantàstiques (13-06-2011)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]
Nanorelat guanyador:

Un fitxatge que costa un ull de la cara - uanra
L’equip de bàsquet vol fitxar el ciclop: on posa l’ull, posa la bola i com que és tan alt...

———o0o———


Resta de nanorelats participants:

Amor impossible - Joan Gausachs i Marí
Màrius Rius Aiguadé es va enamorar perdudament d’una dona encantadora. Llàstima que era una dona d’aigua i ell era reumàtic.

Conclusions d'un treball de recerca pendent d'avaluació (el tribunal es troba en estat de xoc) - Mercè Bellfort
Donya Ginebreda era una dona d'aigua que es casà amb un ferreny minairó. De llur unió nasqueren milers de donyets.

El Follet - Joan G. Pons
Les trobades amb el seu amic Follet eren fantàstiques
i molt didàctiques. Saviesa gran en una diminuta criatura.

Estels - Nonna_Carme
Quan l'home de vent besà, per primer cop, la dona d'aigua ,brollaren les llàgrimes de Sant Llorenç.

Mala fama - deòmises
En Banyeta entrà al poble cercant en Fumera. Els rumors (i el renom) deien que s'entenia amb la seva Cucala.

Desig íntim - brins
Quan explica contes de fades i follets al seu nen, abraça càlidament els personatges; desitja retenir la màgia de somniar!

quin ensurt! - Magrão
Creia que la Pesanta li aixafava el pit, però era el llibre de Follet que llegia abans d'adormir-se.

L’herba mágica Perruixa - Atlàntida
El diable s'acostá, em digué el secret del meu destí i es maleí per xerrar, ja que Perruixa li doná.

Algú té aspirines màgiques? - Englantina
El drac de set caps tenia un problema enorme: una migranya descomunal !!!!


———o0o———


Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer