Nanorepte 60: El jardí (04-05-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Puta gespa! foster

Per més que feia i la cuidava, l'herba del jardí del costat sempre era i creixia més verda...

***

Resta de nanoreptes participants:

Sequera ixnuir

Tots els pous propers eren secs i al jardí les plantes havien mort, només quedava un cactus de vint punxes.

***

El jardí de les Malícies deomises

NO TREPITGEU LA GESPA

El cartell no deia que no s'hi podia enterrar la sogra... Decidit, va començar a cavar.

***

El jardí al cor marga

Tres floretes tinc al meu jardí,
fa temps va esclatar una,
les altres en fa poc.
Són les meves joies!

***

El jardí XvI

I un dia aparegueren unes petjades. L'endemà, flors de tots els colors cobrien el rètol de "prohibit el pas".

***

Desferres ametista

Al jardí va plantar-hi tota la seva vida.
Quan decidí recollir-la, una filera de formigues es cruspien les darreres engrunes.

***

Jardí de l'Edèn thule

Eva plorava desconsolada pel seu pecat; les llàgrimes nodrien la terra, convertint-la en un ufanós i bell jardí prohibit.

***

El jardí de roses Maurici

‒ Si em dius el teu nom, et faré reina d'un jardí de roses.
‒ Margarida.

***

Millonari Filalici

Tenia un jardí amb piscina, pista de tennis, molta gespa i moltes visites. Es sentia sol, molt sol.

***

Mort entre les flors Hergè

El company desapareix esclafat, jo surto volant impulsat per l'ona expansiva.

- Maleïdes formigues ! - remuga el jardiner, trepitjant-les amb ràbia.

***

Antiga plenitud angie

Amb pàtina d'abandó i modelat encara pels petons d'adolescència, sobreviu solemne el jardí dels seus records.

***

Juas! Màndalf

Vaig sortir al jardí aquell dissabte de primavera i algú se m'havia avançat.

***

El jardí de les Hespèrides Francesc Arnau i Chinchilla

El primer que feu Heracles en arribar a aquell jardí fou anar-se'n amb les nimfes. Aquelles pomes daurades podrien esperar.

***

Inauguració d'un "Camp Nou" Sr. Tipi

Hi havia cua per veure´l. Substituir porteries per un jardí botànic va ser una gran idea per tornar a omplir-lo.

***

Crònica d'una mort anunciada Jimbielard

Aquest matí el jardí esdevingué mut, esperant la mort i anyorant les grans converses amb la senyora María, ara morta.

***

El Jardí de les delícies afrodita

Jheronimus Bosch donava les últimes pinzellades a la part central del retaule...gràcies Eva, la vida és deliciosa.


********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 60



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer