Nanorepte 50: Amor etern (02-04-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Amor per sempre Daniel N.

Desprès de molts anys ho va comprendre, l'únic amor que no l'havia abandonat era l'amor per si mateix.

***

Resta de nanoreptes participants:

Amor? No, gràcies Maurici

Per quarta vegada l'havien deixat. I per quarta vegada li van prometre que se l'estimarien eternament com a un germà.

***

El món se li ensorrà… Clar de lluna

...quan després de dir SÍ enyorà la llibertat i, amb consciència tardana, sentí que l'amor etern s'esvaïa...

***

Qüestió de condició perunforat

Només si...
entres,
la mires,
l'olores,
la queixales
i succiones a glops la seva sang
trobaràs l'amor etern.

***

Escruixidor marga

Amb el coll tallat d'una ganivetada jau a terra morta aquella dona que un dia li van jurar amor etern.

***

Homenatge a George A. Romero Sergi Yagüe Garcia

Ara que la mort els havia separat, es van donar permís mutu per sortir amb altres morts vivents…

***

Oblida'm per sempre Àfrika Winslet

I, en tornar, la llàgrima que no va caure em va dir que per sempre havia estat massa temps...

***

Proves NiNeL

Dídac li digué: "Mare, quan sigui gran tendré un fill amb ma dona. Així sabrà que l'estimaré sempre". Ella plorà.

***

L'amor amb el que avui t'estimo angie

Com l'amor no deixa de ser una curiositat, potser demà haurà revifat en braços d'un altre.

***

Vampírica (Anne Rice Revisited) deomises

Amb la mossegada quasi mortal, Lestat va garantir-se l'amor etern de la seva nova víctima.

***

Casanova copernic

Cada nit els hi jurava amor etern. Cada dia despertava en un llit diferent.

***

Necrofília Salgado

Besà la calavera de la seva esposa difunta, a qui havia promès amor etern, i es disposà a gaudir.

***

Declaració Francesc Arnau i Chinchilla

- "T'ho jure, el meu amor per tu sempre serà etern..."
Ara que m'en recorde... Crec que l'Eternitat no existeix!

***

Unió poètica Filalici

La Lluna i la Terra s'estimen eternament. D'aquesta unió, fa molt de temps, en va néixer la poesia.

***

Love in Las Vegas Claudianuvol

Convençuda pel joc, l'alcohol i les atencions labials, ella li jurà amor etern a la capella de Las Vegas.

***

Post Datum Djalí

"T'estimo tal com ets i per això et mato, perquè no puc deixar que moris. T'estimo ara com t'estimaré sempre."

***

Desencís jacobè

Cada nit, quan t'endinses al llit, em fereix la tibantor del llençol i t'intueixo a l'extrem del matalàs immens.

***

Ens estimem o ens suportem? Nubada

"L'amor se'n va... però ella es queda...!", deia en Capri.
Era broma. L'Amor queda, marxem nosaltres. Confonem estimar-nos amb suportar-nos.

***

Pacte mjesus

L'Amor Etern li diu a l'Amor Enamorat "Si penses en descurar els amants, avisa'm, perquè els conquistaré per sempre més".

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 50



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer