Moments de dubtes

Un relat de: ccristinaa

En aquests moments no sé que és el que vull, només tinc dos direccions per escollir, suposo que una serà la correcta i l'altre la errònia, però no em dono compte per quina de les dos m'he de decantar, no sé quina és la que més em convé. Intento pensar només en mi, en el que he patit, en el que he sentit i tot el que he passat jo sola sense dir res a ningú. M'has encegat fins a tal punt de pensar que la vida sense tú no tenia sentit, que eres tu la persona que pintava de colors els meus dies més foscos, quan en realitat la vida és del color que tu elegeixes pintar, que no pots dependre sempre d'una persona perquè aquesta persona mai dependrà de tu. Suposo que entre tot el mal que m'he fet i que m'has fet hi haurà algo bo, i és que ara, gràcies a tu soc més forta, gràcies a tu he après a valorar els petits detalls per quan em faltin saber estar sense ells, a no acostumar-me a les teves carícies, els teus petons, les teves abraçades, perquè una de les poques coses que tinc clares en aquesta vida és que tot té un final. No saps com m'agradaria que tot això que estic escrivint ara fos mentida, que no em caigues cap llàgrima mentres escric aquestes frases, de no haver d'empenadir-me de tots els petons que no et vaig fer, però el que més mal em fa de tot això és que saps que em tens davant en només obrir els ulls, que em passo dia i nit esperant alguna senyal teva i tu continues amb la teva indiferència. Perquè ho ets tot i alhora res…

Comentaris

  • Com bé...[Ofensiu]
    natasha | 12-02-2010

    ... dius de tot se'n apren, i dels mals moments també, són les lliçons més dures però més aprofitables.
    Diu molt el "ho ets tot i no ets res" suposo que és quelcom que tots sentim en cert instant però saps que? tria aquella opció que més t'aporti, que t'equivoques? rectificar és de savis... i la vida consisteix en això, en encertar-la i errar-la a parts iguals.
    Ànims i una abraçada

  • mbr1714 | 10-02-2010

    "saps que em tens davant en només obrir els ulls, Perquè ho ets tot i alhora res…"

    m'ha agradat molt, sobretot perquè em sembla que ens trobem en una situació exactament igual....
    és difícil saber quin camí triar, però segur que triem el que triem, serà el bo.

    un peto!!

    mbr1714

  • BenvingudA![Ofensiu]
    Cincdos | 10-02-2010 | Valoració: 10

    Poc a poc pensa i només ràpidament i sense mirar enrere actua.
    un petonet!

l´Autor

Foto de perfil de ccristinaa

ccristinaa

3 Relats

4 Comentaris

2672 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00