Mes enlla de l'horitzó

Un relat de: estel_fugas_antifa

Assegut a la platja, un vespre d'estiu enfront del mar. Ja no fa tanta calor i el sol comença a amagar-se.
Aparentment, sense fer res, la mirada vaga perduda mar endins, sense cap expressió concreta. El cap em bull en una frenètica activitat, reconcentrat en els meus problemes, aillat del món extern. Pensar, recordar, desitjar, sentir...
De l'horitzo veig apareixer una imatge borrosa, ets tú! Et veig, et sento, t'oloro, et toco... em desperto.

Comentaris

  • Bon dia![Ofensiu]
    vio_ska | 16-04-2006 | Valoració: 8

    eiis! m'ha agradat molt! la úiltima paraula..em desperto...! m'he quedat sorpresa, no m'ho imaginava pas! si escrivissis alguna koseta mes llarga staria mol b! un konsell: publika mes relats ;)! i endavant amb la lluita! Salut!

  • hola de nou![Ofensiu]
    queta | 01-11-2005

    he entrat varies vegades a llegir-t'he i he marxat sense haver complert el meu propòsit....

    A veure si amb aquestes paraules t'animes a publicar alguna coseta més... m'agradarà llegir-ho!


    Inspiració i....
    un somriure!

    Queta



    Recorda que qui somia corre el perill de despertar, per això somiar és converteix en quelcom més.... extraordianari? excitant? impressindible, potser?

l´Autor

estel_fugas_antifa

2 Relats

4 Comentaris

2291 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Un dia cualsevol, d'un més cualsevol, vaig neixer jo, un noi cualsevol. Tinc 16 anys i simplement em defineixu per escriure sense pensar, quan el meu cor vol expresar, no em cal la intelectualitat. Espero que us agradi el que pugui escriure. ;) Salut Camarades!