Maria Teresa Martínez Sentís

Un relat de: Poemes per a la Marató
Des de el meu cos

Diuen que ja no hi sóc, mentre em ploren enmig
d'un fossar ple de melangia, però esteu equivocats..

Jo batego en un adolescent ple d'il•lusions...
I miro la llum dels estels tan llunyans en un altre...
que tremola com un nen quan mira una noia

Ja no hi sóc per a uns que m'estimaven...
però hi sóc per a uns altres que ara m'estimen..

Abans era u, ara sóc bocins d'ànimes diferents!


Maria Teresa Martínez Sentís

Comentaris

  • Som en l'amor.[Ofensiu]
    nadàlia | 25-09-2011 | Valoració: 10

    És veritat, m'ha colpit, no es pot dir més bé, no es pot sentir d'una altra manera. Quan no hi som no és la mort qui roman present sinó l'amor i la vida que creix en els que ens estimen i ens recorden, des d'un altre lloc, som estimats cada vegada que ens evoquen, ens pensen i ens estimen i ens fan presents en els companys, en la família, en els germans, en els fills , en els néts. I a voltes aquells que deien que ens estimaven ens ignoren en un mar d'oblit, com si la mort fos la fi de l'essència que desperta la vida en l'adolescent, vida transformada com una poncella que a poc a poc esdevindrà flor ufanosa i tendra. De la mort neix la vida, per a alguns Vida en majúscules. De fet tard o d'hora ens ho podrem explicar.

l´Autor

Foto de perfil de Poemes per a la Marató

Poemes per a la Marató

274 Relats

115 Comentaris

191663 Lectures

Valoració de l'autor: 9.98

Biografia:
POEMES PER A LA MARATÓ
Temàtica: Regeneració i trasplantament d’òrgans i teixits

• Què és el projecte de l’ARC “Poemes per a la Marató”?
Aquest projecte neix amb l’objectiu de col•laborar en la Marató de TV3 del present any 2011, dedicat a la regeneració i trasplantament d’òrgans i teixits. La intenció és promoure l’escriptura de poemes sobre aquesta temàtica i aconseguir que alguns d’ells siguin il·lustrats per diversos artistes. Les obres resultants seran exposades i venudes per un import assequible i el total recaptat per aquest concepte es convertirà, íntegrament, en un donatiu per a la Marató de TV3.

Poemes: Temàtica, la de la marató. Màxim 8 versos. Enviar-los amb el vostre nom a: associacio.relataires@gmail.com

Trobareu les bases i més informació en aquests enllaços:
http://relatsencatala.cat/relat/poemes-per-a-la-marato/1033268
http://poemesperalamarato.blogspot.com/
http://associaciorelataires.com/2011/08/30/poemes-per-a-la-marato/

***

Esperem que aquest nou projecte de l’Associació de Relataires en Català tingui una molt bona acollida. Participeu-hi!

Junta de l’ARC