la unica cosa que va valdre la pena

Un relat de: Munxus

Cada cop que la gent em diu el que no vull sentir sembla que s'hi hagin ficat d'acord... Pot ser tot o res de què faig tingui sentit.... tampoc me "cansat" en trobar-lo, potser com diu una cançó, "No tinc solució".
Sovint les ganes de fugir de la meva vida poden amb mi i les cançons que estan marcades pel ritme trist i sàdic que a vegades em caracteritza, sincerament no ajuden. No sóc el que avui en dia se'n diu una "bellesa" i mentiria si digués que no ho espiro a ser, segurament com qualsevol altre...
No hem d'esperar que a dins de la closca hi hagi una ànima molt més forta i dura... tothom sap que normalment tot és el rebés.
El Sol sembl que surti per no fer un lleig a les persones que estan vivint un bon començament d'any. I per mi L'única cosa que ha valgut la pena a sigut una partida al praxis, que per cert vaig perdre.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Munxus

Munxus

11 Relats

1 Comentaris

9740 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
sóc jo qui camina descalça cada nit per damunt dels teus somnis.

La que llença els terrors i les pors vent enllà.

Somrient cara el vent, pensan sempre en els bells moment.

I també sóc jo qui t'estima i et compren. qui dona tot el millor per fer-te feliç.