La pobra àvia

Un relat de: Akane

Hi havia una vegada una pobre àvia que vivia tota sola en una caseta enmig del bosc. Aquell dia estava ennuvolat i va afanyar-se a sortir a buscar llenya per la seva llar abans que plogués. Però la pobre tenia molt mala memòria i es va perdre. Va pensar que mai tornaria a casa perquè va veure un gat negre, que per ella era un mal presagi. Es va entrebancar amb l'arrel d'un arbre i va caure i es va trencar la cama. Es despertà. Només ho havia somiat. S'en va anar al poble a jugar al "bingo" i a fer un aperitiu amb els iaios. Com que era una iaieta desconfiada abans de sortir de casa va agafar un revòlver. De camí al poblet anava matant ocells, gats i tot lo que se li passava pel davant. Quan va arribar al "bingo", ja sense municions, no n'encertava cap. Així que va provar sort amb la loteria. Va guanyar 500.000.000 milions d'euros . Va fer un viatge a Hawaii i va trobar xicot. Es van fer un petó i se li va sortir la dentadura postissa !

Comentaris

  • MOLT BÉ AKANE![Ofensiu]
    Michel | 11-07-2005 | Valoració: 10

    esta molt bé i es molt graciosa
    no s'em ocut remes peró:



    ¡MOLA MOGOLLON!


  • iaia terrorista[Ofensiu]
    foster | 10-07-2005 | Valoració: 8

    Espero que aquesta no sigui la teva àvia. Renoi amb la pobre iaia! Bé, Akane, bé, el contrast del personatge (els avis solen ser bons i dolços, tranquils, comprensius,etc...) amb els fets de la història és molt bo. He llegit els teus dos relats, plens d'entrebancs, ensurts, fets contraris a allò que hom espera... m'agraden. Però ara prova a escriure quelcom més pla, sense tantes estridències, el que et surti de l'ànima. Ara és el teu moment per fer-ho.
    foster

  • original[Ofensiu]
    PrEsKoT | 10-07-2005 | Valoració: 9

    Es original, molt bo, sobretot el final.

  • MOLT BOOOOO[Ofensiu]
    Dragon | 08-07-2005 | Valoració: 10

    Quin fart de riure jajajajajajajajajajaja!!!!! Me petat el cul i els kollons. WEno komentam e Anna (o Akane, com tauria de dir?)

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Akane

Akane

3 Relats

13 Comentaris

4224 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
VAig néixer a l' any 1992 d'un 17 de febrer. Aveure la meva vida no es molt apasionada... la veritat. Soc estudiant, ( quin remei) i això m' agrada molt escriure i llegir. Espero que hos agradien els meus relats.
Soc dificíl de descriure. Soc creativa ,tinc
molt sentit del humor, soc optimista i alegre pero aixo sí tinc molt càracter i quan m' enfado..Soc molt despistada i Bla,bla, amb aixo ja quedo descrita.