LA LLEI DEL PÈNDOL I LA LLEI DEL MIRACLE

Un relat de: Antonio Mora Vergés
Repassava els dècims i les participacions de la loteria del sorteig de Nadal, el resultat 0€, em complaïa.

Imagino que algun lector es sorprendrà per l’anterior afirmació, com és possible que algú manifesti sentir-se complagut de no tenir ni un trist reintegrament en el sorteig de la loteria de Nadal?.

Imagino que tothom sap que és un pèndol, i fins ha sentit parlar de la “llei del pèndol”.
De forma breu, tant a nivell personal, com familiar, com social, sempre que ens succeeix un esdeveniment feliç o infeliç , ens cal esperar que es produeixi un altre esdeveniment en sentit contrari – encara que no necessàriament – de la mateixa forma. Així, quan em confirmaven que el tumor que m’havien extret practicant una resecció del budell prim, tenia un cert nivell de malignitat, rebia la noticia – que podeu qualificar d’infeliç – amb cristiana resignació.

Quan acabava de repassar els dècims i les participacions de la loteria del sorteig de Nadal amb resultat negatiu, constatava que el pèndol encara no havia fet el moviment de reacció contrari, i sospesava – amb il·lusió- la possibilitat que aquest es produís quan inicies el tractament de quimioteràpia.

Us direu, i amb tota la raó, que no hi ha cap evidència que vingui a confirmar aquest “ pressentiment” , tant cert però, com que tampoc hi ha cap evidencia de que finalment no sigui així, oi?

A algú li sonarà això de la “ Llei del Miracle” , oi?.

Si creieu a ulls clucs , que un fet es produirà, de ben segur que es produirà.

Bon Nadal i que el proper any 2023 ens porti moltes alegries !!!!!





Comentaris

  • Prou bé | 27-12-2022

    Hem de creure! Creure en què sigui perquè la fe és la base de l'esperança!
    Molt bé el relat de les lleis que es complementen.
    Sort
    Amb total cordialitat

  • La dualitat del sorteig. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-12-2022 | Valoració: 10

    Si tens 0 euros en el sorteig de Nadal, és una opció molt fàcil, o també que t'haja tocat un premi alguna cosa acceptable.
    La llei del miracle, és qüestió de creu autènticament i sense dubtes. Així que si et toca la loteria, t'alegres, però si no et toca «què hem de fer?»
    No tenir ni un reintegrament, és d'allò mala sort.


    QUAN VE NADAL




    Quan ve Nadal,
    hem de tenir l'amor en el cor,
    respectar-nos tots per igual,
    hem de ser senzills
    i esperança natural,
    que el món siga millor.
    Quan ve Nadal,
    un somriure com un sol
    de pau i d'amor.

    Feliç any nou!

    Cordialment.

l´Autor

Foto de perfil de Antonio Mora Vergés

Antonio Mora Vergés

6917 Relats

1201 Comentaris

5460029 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Antonio Mora Vergés, l'Argentera 1951, col·laborador del setmanari La Forja de Castellar del Vallès, Nova Tarrega, de Tàrrega , Diari de Sabadell, La Tosca de Moià, El Balcó de Montserrat de Vacarisses.
Editor del blog :
coneixercatalunya.blogspot.com ,
col·laborador de les pàgines web www.guimera.info, i els diàris digitals de : www.moianes.net
http://www.naciodigital.cat/manresainfo/
http://www.naciodigital.cat/llusanes/
http://www.naciodigital.cat/elripolles/
http://www.baixllobregatdigital.cat/
e.mail mora.a@guimera.info
e.mail amora@moianes.net
email guimera.mora@gmail.com